• Ztella

Ruvartråd

Hoppar in här jag också, fick tillbaks ett 2 dagars igår (fet).
    Har en son efter ivf -13 och denna fet är vårt första syskonförsök.
    Haft 3 mf efter spontant blivit gravid efter sonen samt 2 utomkveds i juli -16 och okt -16 så nu har jag inga äggledare kvar.

Ett fint embryo med goda chanser och två kvar i frysen.

Håller tummarna för er allihop!!

• Ztella
    Sessi24 skrev 2017-02-22 20:00:20 följande:
    Ååh vad spännande. Jag tror det kommer gå kalas bra för er den här gången ?

Då gjorde vi återförande samma dag ?
    Så spännande, men så jäkla jobbig väntan.. Koma i 14 dagar skulle inte skada..
    Fick ni tillbaka ett 2 dagars också?
  • Ztella
    I väntan skrev 2017-02-25 08:07:43 följande:

När har ni alla fått testdag? Kanske står längre bak i tråden men skriv gärna igen:)

Vi fick 7 mars och jag tänker inte testa innan dess.

Vi har samma testdag, med sonen testade jag rd 11 och fick plus. Så jag lär tjuvtesta tidigare, har så svårt att hålla mig...
  • Ztella
    onewish skrev 2017-02-27 08:27:32 följande:

Jag hade testdag i lördags.. minus såklart. Känner hopplöshet och vet inte hur man ska orka kämpa.. hoppas det går bättre för er andra!

Åh vad ledsamt att höra :(
    Sluta inte kämpa! All lycka till med fortsatta försök, styrkekram!
  • Ztella
    gammelpysen skrev 2017-02-28 07:56:57 följande:

Ruvardag 10. Ingen mens än. Heller inga direkta symtom.

Hur mår ni andra?

Får du progesteronstöd?
    Jag jämför och känner efter hela tiden mot hur det va med sonen, känner heller ingenting. Får inget extra progesteron och tror därför att jag kanske kände mer förra gången.. Då körde vi långa protokollet så då va man ju fullproppad med hormoner redan innan et. Tänkt tjuvtesta men vette fasiken om jag törs.. Hatar det här alltså!!! En vecka sen Fet idag, testdag 9/3 och bim 5/3
  • Ztella

Här är en till med humör från helvetet, fick nyss ett utbrott på karln här hemma..
    Känner inget mer än att det sticker och hugger i magen och humöret då. övertygad om att mensen kommer som ett brev på posten på söndag..

• Ztella

Förresten vilken dag räknas som rd 1? Dagen efter et eller samma dag?

• Ztella
    KattenH81 skrev 2017-03-01 18:27:59 följande:
    Är det inte dagen efter et/fet? Återföringsdagen är just det och sen börjar man räkna. Så själv är jag på rd2- 10 dar till BIM och 16 dar till TD!
    Tack!
  • Ztella

I väntan och gammelpysen, NEJ!!!!!
    Håller tummarna för att det inte är kört!!!!

• Ztella
    Söndag skrev 2017-03-02 07:10:29 följande:

Här är en till som hade gräsligt humör under ruvningen, fick mens igår så vet ju attt de är kört, slutade även med lutinus igår vet dessvärre att humöret blir ännu svajigare efter mens när jag tagit lutinus

Men åh vad ledsen jag blir för er skull.. Jäkla skit!!!
  • Ztella

Bim idag, Rosa på pappret.. Skiter sig här med.. Så jävla irriterande och frustrerande. Hatar min jävla skitkropp :(

• Ztella
    Missilence skrev 2017-03-06 06:49:55 följande:

Nu är det nog kört här med.. fick blödningar nu på morgonen på BIM+1.... Har två kvar i frysen så vi kan iaf försöka igen om några veckor

Så tråkigt! Här har mensen kommit igång ordentligt idag..
  • Ztella

Hoppar in igen efter vår misslyckade fet i februari. Fick tillbaks ett 2 dagars toppembryo igår som är från samma "kull" som sonen.
    Grattis till er som plussat! Helt fantastiskt!
    Bara hålla tummarna nu!

Wow ett 6 dagars, då känns inte ruvningen så lång i alla fall, lycka till!

• Ztella
    marmite79 skrev 2017-04-19 15:32:24 följande:

Fick tillbaka 2 frysta blastocyster i måndags i naturlig cykel... En av dem var precis på väg ut ur sitt skal. Hoppas det är min tur nu... har gjort 2 tidigare färskförsök, ett med en 3-dagars och ett med två 2-dagars men hoppas på att kroppen mår bättre utan att vara taggad på hormoner och dessutom var helt uppsvullen och sönderstucken i äggstockarna...

Kände kramp/sendrag i nedre delen av magen igår, hoppas att det betyder något bra (kändes inte som mensvärk). Öm i brösten men det kan ju både vara Lutinus/graviditet/annalkande mens...

Håller tummarna!
  • Ztella

Minus rd 13, testdag imorgon rd 14.. Ingen mens men inte heller nåt hopp om ett plus imorgon heller..

Svar på tråden Ruvartråd