BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Hello! Ni som har receptbelagda mediciner utskrivet mot illamående, fick ni det via bm eller hur gick det till?
Jag har mått se extremt illa de senaste dagarna. Idag tog jag Postafen som hjälpt tidigare. Det hjälpte inte alls men jag blev helt väck i skallen och har sovit hela dagen uuurs. Känns ohållbart.
Jag mailade min barnmorska bara och bad om lergigan comp. Det var inga problem alls
Jag fick också lergigan comp (de blir iaf inte jag trött av) utskrivet av en läkare jag träffade dagen före inskrivning, gissar att jag hade kunnat få hjälp via bm annars.
Blä jag är så trött på att inte må bra, ätit mkt mindre senaste veckan men lyckats äta rättså bra idag. Här beror det på att jag har väldigt långt mellan toabesöken men får medicin för det också så hoppad allt blir bättre om jag slutar strunta i den.
Vad som är problem här är snarare bh:n, omkretsen är typ för liten redan men vill inte köpa nytt då jag inte orkar prova olika kupstorlekar ;) hittade förlängningsband på kappahl igår som gav några cm mer omkrets, superskönt.
För er som har trubbel med hård mage kan jag rekomenndera katrinplommonjuice! Fick tipset förra graviditeten och plockat upp det nu igen. Funkar superbra tycker jag. Tror märket är friggs.
Nu börjar det minsann bli en liten kula här också ;) nu hoppas jag helgen går fort för på måndag är det äntligen dags för ultraljud!!
Ni med uvi känner ni attni har det eller hur vet ni? Kollar bm det på besöken?
Nu börjar det minsann bli en liten kula här också ;) nu hoppas jag helgen går fort för på måndag är det äntligen dags för ultraljud!!
Uppdaterar med mitt nya BF.
1 Juli KaffeOchHybris, Linköping
2 Juli - Haiduchi, Skåne
3 Juli - Newbie84, Stockholm
3 Juli - Madelia, Västmanland
4 Juli - Sosozo, Stockholm
4 Juli - Acinnaleh, Närke
7 Juli - Gröna Druvan, Halland
7 Juli - FrökenMp, Hälsingland
12 Juli - Noccis, Stockholm
12 Juli - Gameofthrones, Valdemarsvik
12 Juli - Beebii, Uppsala
15 Juli - Treansresa, Gällivare
18 Juli - Narie24, Stockholm
18 Juli - Vårivfresa, Västernorrland
18 Juli - Meowt, Malmö
18 Juli - Rockstrongo, Gävle
18 Juli - Saandriiis,
19 Juli - Kajsakavat82, Skåne
19 Juli - NinaS88, Linköping
19 Juli - Mamma1986, Skåne
19 Juli - TroOchTvivel, Stockholm
20 Juli - Emelie1994, Värmland
20 Juli - Wooden, Södermanland
21 Juli - Lisaemma, Stockholm
21 Juli - Starseed,
22 Juli - Lindseey, Skåne
22 Juli - Delilah2001, Göteborg
22 Juli - Babydreams, Gävle
23 Juli - Malimari, Göteborg
23 juli - Soffiiee, Halmstad
25 Juli - Leeandra, Gotland
26 Juli - Joline84 , Södermanland
27 Juli - Leken, Västerås
27 Juli - vet hur det känns, Västerås
27 Juli - Marretiin, Västernorrland
27 Juli - Lady K, Värmland
28 Juli - sobrio88, Värmland
28 Juli - LillaJag06, Kalmar
29 Juli - Elliot0300, Malmö
29 Juli - SandraErica, Nacka, Stockholm
29 Juli - Summerchild, Västerås
29 Juli - Sofia12310, Jönköping
30 Juli - Basio, Skåne
30 Juli - Florpan10, Södermanland
Är i vecka 13 nu :) jag har clearblues doppler. Det är tråkigt när man inte hittar hjärtat så man måste liksom kunna tänka att bebisen är så liten och därmed svårt att hitta. Blir man övertygad om missfall eller väldigt orolig så rekommenderar jag inte att man köper en. Men jag tycker den är guldvärd:D
På tal om vagnar, är det nån mer än jag som kommer ha ett 2-årigt syskon vid bf? Funderar på om man ska köpa en tvillingvagn till båda eller om man bara ska ha vagn till bebisen? Hur gör ni? :)