BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Min mamma har precis meddelat att hon kommer ta med mig, min kille och alla barnen till Legoland i sommar! Det ska bli jättekul och barnen är jätteglada, men jag kommer vara i v. 37 så det blir tyvärr inte så mycket åkande i karuseller för mig. Men vattenrutschbana kommer jag inte att kunna låta bli, . Kanske dags att tala om att 6:e barnbarnet är på väg nu, .
Min mamma har precis meddelat att hon kommer ta med mig, min kille och alla barnen till Legoland i sommar! Det ska bli jättekul och barnen är jätteglada, men jag kommer vara i v. 37 så det blir tyvärr inte så mycket åkande i karuseller för mig. Men vattenrutschbana kommer jag inte att kunna låta bli, . Kanske dags att tala om att 6:e barnbarnet är på väg nu, .
Jag har kompisar som har mått bättre än vanligt när dem varit gravida ???? tror inte du behöver oroa dig
Jag har haft knappt haft ett enda graviditetssymptom varken under hela min förra graviditet eller denna, så jag tycker inte du ska oroa dig. Men lätt att säga jag vet.
Jag har haft två MA ( v. 12 resp 15, barnen dog i v.9 ). Båda gångerna avstannade alla symptom i v.9 och jag var mycket oroligare än vad jag var vid graviditeterna som gick bra, då hade jag ändå blödningar med båda graviditeterna som kom efter mina missfall. Det var precis som att kroppen visste att något var fel men att hjärnan förnekade det. Med min första son däremot mådde jag fantastiskt i 9 månader och kände mig precis som vanligt förutom att jag fick en större mage.
Någon mer som lyssnat på bebisens hjärta med doppler? Igår hörde jag hjärtat jättetydligt och flyttade dopplern 10-15 cm åt sidan och hörde där med minst lika tydligt.. gud tänk om det är 2 haha eller kan man få in ljudet så tydligt från olika håll? Aldrig varit med om det innan.. och jag är säker på att det var bebis och inte min egna puls
Har du köpt en som du har hemma?? Jag är såååå sugen på Att beställa en men min sambo säger nej för han tror att jag skulle bli galen om den inte skulle funka eller om jag inte skulle höra nånting... haha.
Men sjukt coolt att du hörde! Vilken vecka är du i?!:D
Jag får inte heller beställa av samma anledning. Är ju så.häftigt att höra! Hade en med förra barnet.
Haha! Egentligen kanske det är klokt att låta bli men man blir ju så nyfiken. Tyckte du att den funkade bra den du hade med förra barnet?
Hello! Ni som har receptbelagda mediciner utskrivet mot illamående, fick ni det via bm eller hur gick det till?
Jag har mått se extremt illa de senaste dagarna. Idag tog jag Postafen som hjälpt tidigare. Det hjälpte inte alls men jag blev helt väck i skallen och har sovit hela dagen uuurs. Känns ohållbart.
Jag kör bara med mammabyxor nu! Köpte några st på hm efter kub-testet. Tredje barnet så magen växer helt klart på. Bästa brallorna är svarta i fejkmocca. Mjuka och känns rätt fina!
Har du köpt en som du har hemma?? Jag är såååå sugen på Att beställa en men min sambo säger nej för han tror att jag skulle bli galen om den inte skulle funka eller om jag inte skulle höra nånting... haha.
Men sjukt coolt att du hörde! Vilken vecka är du i?!:D