BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Min bm tipsade om ingefära-kapslar mot illamåendet. Verkar fungera på Vissa. Ska själv testa det för jag blir helt utslagen av lergigan comp ca 2 timmar efter jag tagit en...
Jag orkar inte fira något alls ikväll, men får ta igen det nästa år med dunder och brak :) Brukar också gilla roliga tillställningar men mår för dåligt nu.
Gott nytt år på er, tjejer! Nästa år ska vi ha barn .
Gott nytt år tjejer. Detta är mitt första år som jag faktiskt hellre hade legat i sängen och sovit men nu ska vi iväg till mina svärföräldrar. Sambon lät mig sova till nu för att jag ska orka.
Hörs nästa år :)
Jag laddade ner en gravid app och förstår inte bf 29/7 men det står att jag är i 9+6 idag... trodde själv att jag var i 10+0 nån som vet?
Yes!! Haha, ballt!
Sitter i chock här hemma. Den andra allvarliga trafikolycka på en vecka har inträffat. Denna gång dog 3 stycken varav ett 3 årigt barn. Enligt ryktena så vet vi vem 3åringen och en till är.
Ta vara på varandra och kör försiktigt!
Under inställningar kan man ställa in hur den ska räkna. Har haft samma problem. Nu räknat den 39+6 som fullgången istället för 40+0
Sitter i chock här hemma. Den andra allvarliga trafikolycka på en vecka har inträffat. Denna gång dog 3 stycken varav ett 3 årigt barn. Enligt ryktena så vet vi vem 3åringen och en till är.
Ta vara på varandra och kör försiktigt!
Tack den funkar bra nu... om det nu är full gånget som 40+0 i Sverige lite osäker på det.... hur räknar du?
Gott nytt år alle sammans!!!!