• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Delilah2001
    Newbie84 skrev 2016-12-31 09:48:42 följande:

Är också sjukskriven nu och får skitlite pengar verkar det som, vet inte hur det funkar riktigt men verkar som att jag får typ 13000-14000, kan det stämma?

Det kan nog stämma tyvärr. Men det beror ju på hur mycket du har i lön. Jag fick ut knappt 12000, arbetar deltid också, inte helt optimalt
  • Delilah2001

Jaha, tänkte köpa det alkoholfria vinet som det tipsade om. ALLA flaskor var slut på systembolagen i närheten! Till och med på Hisingen. Var tydligen fler som fått nys om det vinet...

Gott nytt år!

• Leeandra
    Treansresa skrev 2016-12-30 16:19:40 följande:

Oj att du vågar! Haha båda.mina har kommit o v 37+ så skulle inte våga åka någonstans. Men vad roligt för barnen:) har ni långt dit?:)

Vi bor på Gotland så det blir mycket båt & bil för oss . Mina tvillingar kom 2 veckor tidigt men mina enlingar har kommit på BF eller efter så jag är inte så orolig för att bebisen kommer innan. Det blir nog väldigt roligt och ganska tröttsamt .
  • GrönaDruvan

Gott nytt år!
    Hoppas ni får en trevlig kväll. Här blir det middag med lite vänner, men kan inte påstå att jag är sugen på varken middag eller att klä upp mig...haha...jag som vanligtvis älskar sådana tillställningar tycker just nu det känns väldigt jobbigt, men det är väl pga måendet....

• Newbie84
    GrönaDruvan skrev 2016-12-31 13:37:32 följande:

Gott nytt år!

Hoppas ni får en trevlig kväll. Här blir det middag med lite vänner, men kan inte påstå att jag är sugen på varken middag eller att klä upp mig...haha...jag som vanligtvis älskar sådana tillställningar tycker just nu det känns väldigt jobbigt, men det är väl pga måendet....

Jag orkar inte fira något alls ikväll, men får ta igen det nästa år med dunder och brak :) Brukar också gilla roliga tillställningar men mår för dåligt nu.
  • Summerchild

Jag laddade ner en gravid app och förstår inte bf 29/7 men det står att jag är i 9+6 idag... trodde själv att jag var i 10+0 nån som vet?

• Sosozo
    Newbie84 skrev 2016-12-30 22:47:50 följande:

Usch stackare lider med dig. Man kan få genom mvc och vårdcentralen, om du spyr mkt kan man behöva dropp och då är det gynakuten. Finns några olika man brukar börja med men finns även starkare om de inte hjälper. Sköt om dig!

Tack! Jag spyr inte så mycket men blir liksom helt lamslagen av illamåendet. Småäter då får nig i mig ok. Bara trist att må så jädra illa och behövs ligga ned hela dagarna. Dka se vad min bm säger. Måste testa något botemedel nu känner jag.
  • Gameofthrones123
    Sosozo skrev 2016-12-31 15:41:19 följande:

Tack! Jag spyr inte så mycket men blir liksom helt lamslagen av illamåendet. Småäter då får nig i mig ok. Bara trist att må så jädra illa och behövs ligga ned hela dagarna. Dka se vad min bm säger. Måste testa något botemedel nu känner jag.

Min bm tipsade om ingefära-kapslar mot illamåendet. Verkar fungera på Vissa. Ska själv testa det för jag blir helt utslagen av lergigan comp ca 2 timmar efter jag tagit en...
Svar på tråden BF Juli 2017 ny