BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Är också sjukskriven nu och får skitlite pengar verkar det som, vet inte hur det funkar riktigt men verkar som att jag får typ 13000-14000, kan det stämma?
Jaha, tänkte köpa det alkoholfria vinet som det tipsade om. ALLA flaskor var slut på systembolagen i närheten! Till och med på Hisingen. Var tydligen fler som fått nys om det vinet...
Gott nytt år!
Oj att du vågar! Haha båda.mina har kommit o v 37+ så skulle inte våga åka någonstans. Men vad roligt för barnen:) har ni långt dit?:)
Gott nytt år på er, tjejer! Nästa år ska vi ha barn .
Gott nytt år på er alla nästa år blir minst sagt spännande :)
Gott nytt år!
Hoppas ni får en trevlig kväll. Här blir det middag med lite vänner, men kan inte påstå att jag är sugen på varken middag eller att klä upp mig...haha...jag som vanligtvis älskar sådana tillställningar tycker just nu det känns väldigt jobbigt, men det är väl pga måendet....
Gott nytt år!
Hoppas ni får en trevlig kväll. Här blir det middag med lite vänner, men kan inte påstå att jag är sugen på varken middag eller att klä upp mig...haha...jag som vanligtvis älskar sådana tillställningar tycker just nu det känns väldigt jobbigt, men det är väl pga måendet....
Jag laddade ner en gravid app och förstår inte bf 29/7 men det står att jag är i 9+6 idag... trodde själv att jag var i 10+0 nån som vet?
Usch stackare lider med dig. Man kan få genom mvc och vårdcentralen, om du spyr mkt kan man behöva dropp och då är det gynakuten. Finns några olika man brukar börja med men finns även starkare om de inte hjälper. Sköt om dig!
Tack! Jag spyr inte så mycket men blir liksom helt lamslagen av illamåendet. Småäter då får nig i mig ok. Bara trist att må så jädra illa och behövs ligga ned hela dagarna. Dka se vad min bm säger. Måste testa något botemedel nu känner jag.