• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Summerchild
    Treansresa skrev 2016-12-31 20:23:39 följande:

Ingen aning. Tycker det stämmer bra med många andra sidor då så räknar så:)

Förstår att du är hemma. Jag pch gubben var o handlade på dagen och nu bara är vi. Oxen är i ugnen och gratängen också. Tycker inte om pressen med nyår

Håller med dig.... här blev bara en sallad med ägg ....måste ha jättekoll på sockret dötrist men riskerar stora svägningar..... hade häromdan 1.9 i blodsocker... tror inte det är så bra för bebis .... men pressen på blodsocker gör ju att man blir nedstämd och hemma på nyårsafton. ......

förra året spelade jag poker full till 5 i tolv sen stängdes poker ner för att jag hade en gräns på spelande 15 timmar haha så killen å jag cykla ner och kom upp på berget i rättans tid å såg över hela stan och inledde det nya året rätt romantiskt hehe
  • Gameofthrones123

Inget speciellt firande här heller. Vi har ätit gott och lyxat till det med lite hemmagjord pannacotta och chokladpudding till barnen :) nu blir det film så fort barnen somnat och jag somnar nog också innan 12 ;)

• copycat
    Summerchild skrev 2016-12-31 15:33:55 följande:

Jag laddade ner en gravid app och förstår inte bf 29/7 men det står att jag är i 9+6 idag... trodde själv att jag var i 10+0 nån som vet?

Hm nä jag har bf 31 juli och är idag på 9+4 så det verkar ju stämma?:)
  • Treansresa
    acinnaleh skrev 2016-12-31 20:05:51 följande:

Usch, det verkar som en hemsk olycka. Förstår chocken! Ta hand om er.

Jo :( det är nu bekräftat att det är en nära exkollega och vän till mig som förlorat sin son och man och dottern är allvarligt skadad:( tragiskt med trafikolyckor.
  • Sosozo
    Treansresa skrev 2016-12-31 21:51:28 följande:

Jo :( det är nu bekräftat att det är en nära exkollega och vän till mig som förlorat sin son och man och dottern är allvarligt skadad:( tragiskt med trafikolyckor.

Men så fruktansvärt. Fy. Sköt om dig och de dina. Hemskt hemskt.
  • Summerchild
    copycat skrev 2016-12-31 21:29:44 följande:

Hm nä jag har bf 31 juli och är idag på 9+4 så det verkar ju stämma?:)

Ja du det var allt olika bud om den saken....får väl fråga barnmorskan efter nyår hur dom räknar
  • Treansresa

Gott nytt år alla:( detta år är de året våra bebisar ska växa frodas o sedan födas! Mycke häftiga saker framför oss!

• Sosozo

Gott nytt! Jag höll mig uppe precis till 00:05 typ nu ligger jag i sängen. Skål för oss och det nya året och det nya livet vi bär!

• LillaJag06
    Treansresa skrev 2016-12-31 19:52:09 följande:

Sitter i chock här hemma. Den andra allvarliga trafikolycka på en vecka har inträffat. Denna gång dog 3 stycken varav ett 3 årigt barn. Enligt ryktena så vet vi vem 3åringen och en till är.

Ta vara på varandra och kör försiktigt!

Ush då! Vad hemskt! :(
  • LillaJag06

Jag kämpade mig igenom natten och vid 2 tiden körde vi hem (ca 40 restid).
    Somnade strax efter 3 och vid 9 gick sonen upp.
    Såhär såg jag ut :) vecka 11 nu.
    Mannens släkt från utlandet trodde jag väntade tvillingar haha men jag kunde bestämt lova att det bara var en.

Är det någon mer som är såhär stor som mig? Blev lika stor med sonen.

Svar på tråden BF Juli 2017 ny