BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Ingen aning. Tycker det stämmer bra med många andra sidor då så räknar så:)
Förstår att du är hemma. Jag pch gubben var o handlade på dagen och nu bara är vi. Oxen är i ugnen och gratängen också. Tycker inte om pressen med nyår
Inget speciellt firande här heller. Vi har ätit gott och lyxat till det med lite hemmagjord pannacotta och chokladpudding till barnen :) nu blir det film så fort barnen somnat och jag somnar nog också innan 12 ;)
Jag laddade ner en gravid app och förstår inte bf 29/7 men det står att jag är i 9+6 idag... trodde själv att jag var i 10+0 nån som vet?
Usch, det verkar som en hemsk olycka. Förstår chocken! Ta hand om er.
Jo :( det är nu bekräftat att det är en nära exkollega och vän till mig som förlorat sin son och man och dottern är allvarligt skadad:( tragiskt med trafikolyckor.
Hm nä jag har bf 31 juli och är idag på 9+4 så det verkar ju stämma?:)
Gott nytt år alla:( detta år är de året våra bebisar ska växa frodas o sedan födas! Mycke häftiga saker framför oss!
Gott nytt! Jag höll mig uppe precis till 00:05 typ nu ligger jag i sängen. Skål för oss och det nya året och det nya livet vi bär!
Sitter i chock här hemma. Den andra allvarliga trafikolycka på en vecka har inträffat. Denna gång dog 3 stycken varav ett 3 årigt barn. Enligt ryktena så vet vi vem 3åringen och en till är.
Ta vara på varandra och kör försiktigt!
Jag kämpade mig igenom natten och vid 2 tiden körde vi hem (ca 40 restid).
Somnade strax efter 3 och vid 9 gick sonen upp.
Såhär såg jag ut :) vecka 11 nu.
Mannens släkt från utlandet trodde jag väntade tvillingar haha men jag kunde bestämt lova att det bara var en.
Är det någon mer som är såhär stor som mig? Blev lika stor med sonen.