Så less på alla svartsjuka bonusmammor som hatar att deras man har fått barn med någon annan innan dem. Varför i hela ...ger man sig in i ett förhållande där mannen barn sedan tidigare om man är så svartsjuk? Det som tar priset är dock att ta ut svartsjukan på små oskyldiga barn. Inse..ni är svartsjuka på barnen för att mannen har de med en annan kvinna!!
Skämskudde till alla sådana bonusmammor och ( bonuspappor) !
Man kanske har svårt att älska sina bonusar lika mycket som man älskar de gemensamma barnen, men se på det som en adoption. Skulle ni sluta älska det adopterade barnet bara för att ni fick egna?
Personligen tycker jag att om man inte tycker om sina bonusar borde man bryta förhållandet. För barnen är alltid oskyldiga och har inget annat val än att bo ihop med er, ni kan flytta och skaffa en ny man utan barn. Barnen ska alltid prioriteras först. Även om ni tror att ni kan dölja det väl så känner barnen av ert ogillande!
Jag förstår mig inte på vuxna människor som ger sig in i förhållanden där de inte gillar barnen? Ta lite vuxet ansvar och bryt innan förhållandet blir allvarligt om ni inte klarar av att ta mannens barn till ert hjärta. Er svartsjuka på barn är mer vedervärdig än svartsjuka över mannen. Jag skulle aldrig tänka tanken på att bilda familj med en person vars barn jag inte tyckte om.