Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Det var han som ledde dom innan?
Eller vad hette han?
Det var han som ledde dom innan?
Eller vad hette han?
Det är bara för att flytta fokus ifrån denna grupp, som man tar upp andra.
och därför är det mycket viktigt påpeka detta, så poängen försvinner.
Och att man ser för v ad det är, dimridåer.
Dock ändrar det inte att det finns en del militanta antirasister som når upp till dessa KKK.
Men som sagt vad poänglöst att börja prata om annat och skifta fokus.
Ibland tror jag en del försöker lura sig själva, fast än ingen annan går på det.
Jag blev överraskad över att Trump uttalade sig så nazistvänligt.
Det är bara för att flytta fokus ifrån denna grupp, som man tar upp andra.
och därför är det mycket viktigt påpeka detta, så poängen försvinner.
Och att man ser för v ad det är, dimridåer.
Dock ändrar det inte att det finns en del militanta antirasister som når upp till dessa KKK.
Men som sagt vad poänglöst att börja prata om annat och skifta fokus.
Ibland tror jag en del försöker lura sig själva, fast än ingen annan går på det.
Finns det ens någon president som sparkat så många innan i administrationen som nu?
Och på så kort tid, och så kort tid efter installationen?
Vet Trumpnissarna försvarar allt, men vad faan detta är inget annat än KAOS.
Lustiga är att varje val som sker för administrationen, så är det bästa valet någonsin, sen blir dom sparkade inom någon vecka till nån månad.
Enda det är bevis för, är att de var kassa från början.
Som många påpekat också.
"The Trump precidency that we fought for, and won, is over. We still have a huge movement, and we will make something of this Trump presidency. But that presidency is over. It'll be something else. And there'll be all kinds of fights, and there'll be good days and bad days, but that presidency is over." - Steve Bannon.
Han är tillbaka på Breitbart redan.
www.weeklystandard.com/bannon-the-trump-presidency-that-we-fought-for-and-won-is-over./article/2009355
Dom gör väl som dom brukar, bara låtsas som det regnar.
För det är nått de älskar att göra på negativa saker för dom eller R.