Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Absolut, men nu är det KKK sidan, svårt och greppa?
Rikta om fokusen verkar han ett överdrivet intresse ifrån dig, så man kan verkligen undra vart du står politiskt som så frenetiskt vill få fokusen ifrån denna sida.
Inte att man hoppas, men ska bli intressant om du lika frenetiskt kommer flytta fokus ifrån ett vänsterextremistvålds död.
Men har extremt svårt och se detta, men jag väntar och ser, så får vi se om ett hyckleri uppstår.
Det är en otäck riktning att slänga ut såna nät.
Sen attacker mot demokrati, så kommer man peta på såna här saker ofta och en dag så kommer det slinka igenom en.
Men det är väl ingen som inbillar sig en sådan här "statskupp" sker över natt, om nu den nu ens sker?
Jag frågar dig om och om igen, så anklaga får stå för dig, du kunde svarat direkt.
Dock är det anmärkningsvärt denna omriktning.
Kontrollera vad du skriver, nä sån hybris har jag inte, i så fall hade jag haft en monolog där jag svarar och frågar åt dig.
Dock är det anmärkningsvärt hur du pekarfinger i alla möjliga håll, och det är där frågan om vart du står politiskt kommer ifrån.
Då man brukar vara extremt höger(eller vänster) när man beter sig så, inte mitt fel du ignorera frågan och bara fortsatte stödja KKK genom vända blicken ifrån dom.
Får se om det någonsin blir omvänt, det är då du kanske kommer cementera det hela
Bara för man har en annan åsikt och hittat galna saker, är inte samma som fake news.
Men jag vet du inbillar dig detta, och mindre och mindre går på fake news nu.
Och används nu mer som en diskussionsbegränsare, och där har den inte mycket till funktion för folk går inte på det längre.
Bara för man har en annan åsikt och hittat galna saker, är inte samma som fake news.