Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Förra veckan begärde USA:s justitiedepartement ut uppgifter om 1,3 miljoner besökare på en webbsida med innehåll som var kritiskt mot Donald Trump. Departementets agerande kritiserades för att bryta mot USA:s konstitution genom att bryta mot yttrandefriheten - och nu dras begäran om att få ut ip-adresser tillbaka.
www.dn.se/nyheter/varlden/kritiserad-eftersokning-av-trumpkritiker-dras-tillbaka/
Du hävdar att det sprids fake news i samband med nyheten att det amerikanska justitiedepartementet har bett att få ut uppgifter om miljoner 1,3 abonnenter på Dreamhost. Vad är det för fake news som jag har spridit / på vilket sätt sprider jag fake news?
Du hävdar att det sprids fake news i samband med nyheten att det amerikanska justitiedepartementet har bett att få ut uppgifter om miljoner 1,3 abonnenter på Dreamhost. Vad är det för fake news som jag har spridit / på vilket sätt sprider jag fake news?
Så personliga uppfattningar om sakläget kan enligt dig betraktas som fake news Med det synsättet skulle jag kunna betrakta allt du skriver på FL för fake news (något som jag aldrig skulle göra, då fake news handlar om något annat).
Uppgiften om 1,3 miljoner abonnenter kommer från företaget Dreamhost och kan väl näppeligen inte betraktas som fake news..
Så personliga uppfattningar om sakläget kan enligt dig betraktas som fake news ..