Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Jag har postat några inlägg om en nyhet och gett utryck för vad jag (som privatperson) tycker om saken. Jag har länkat till tidningsartiklar både i Svenska och amerikanska tidningar så att den som är intresserad kan ta del av mer information och ta del av den fakta som jag bygger min uppfattning på.
Ursäkta uttrycket men hur i helvete får du detta till fake news? Om det är någon som helst stake i dig så ber du om ursäkt för dina lögnaktiga anklagelser.
Jag har postat några inlägg om en nyhet och gett utryck för vad jag (som privatperson) tycker om saken. Jag har länkat till tidningsartiklar både i Svenska och amerikanska tidningar så att den som är intresserad kan ta del av mer information och ta del av den fakta som jag bygger min uppfattning på.
Ursäkta uttrycket men hur i helvete får du detta till fake news? Om det är någon som helst stake i dig så ber du om ursäkt för dina lögnaktiga anklagelser.
Du vet inte vad fake news är och borde sluta använda ordet.
Läs den här artikeln och har du någon anständighet så ber du mig därefter om ursäkt: www.breakit.se/artikel/8006/du-vet-inte-vad-fake-news-ar-och-borde-sluta-anvanda-ordet
Du vet inte vad fake news är och borde sluta använda ordet.
Läs den här artikeln och har du någon anständighet så ber du mig därefter om ursäkt: www.breakit.se/artikel/8006/du-vet-inte-vad-f...
Är inte detta självklart, och att vi rättar till dina fel?
Verkar mer som du inte gillar att vi påtalar dina fel du gör, och sänker nivån på var inlägg du ger killbill.
Flash, du har idag passerat gränsen för vad som är anständigt och det är så förbannat barnsligt av dig att i du försöker vara någon slags mini-Trump som beskyller alla som postar inlägg som du inte gillar för att vara fake news. Väx upp!
Flash, du har idag passerat gränsen för vad som är anständigt och det är så förbannat barnsligt av dig att i du försöker vara någon slags mini-Trump som beskyller alla som postar inlägg som du inte gillar för att vara fake news. Väx upp!
Jag tycker det verkar som Trump bara blir mer och mer lynnigt oberäknelig.
Dags att kolla oddsen för att han får stanna hela presidentperioden.
Och be en stilla bön för att han inte startar ett krig som avledare för sina misslyckanden på hemmaplan.