• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • Rosenlarv
    Anonym (Jessica) skrev 2016-11-30 17:32:45 följande:

Jag skymtar ett rosa streck! Ta ett cb digital ; -)

Vågar inte än är bara på bim-5. Fortsätter med mina stavar några dagar och ser om det ökar eller minskar;)
  • Anonym (Jessica)
    Rosenlarv skrev 2016-11-30 18:39:39 följande:

Vågar inte än är bara på bim-5. Fortsätter med mina stavar några dagar och ser om det ökar eller minskar;)

Håller tummarna för att det ökar, men det tror jag verkligen att det kommer att göra!
  • Solstråle0001

Åh vad spännande!!!

Inväntar mån för att se om mensen dyker upp eller ej... eller om man ska testa före. Var påväg in på Apoteket för att köpa test men där träffade jag en jobbarkompis. Så det blev inget test. Det är verkligen inte officiellt att vi försöker skaffa en till! Får se om jag kan hålla mig!

• Rosenlarv
    Solstråle0001 skrev 2016-11-30 19:08:41 följande:

Åh vad spännande!!!

Inväntar mån för att se om mensen dyker upp eller ej... eller om man ska testa före. Var påväg in på Apoteket för att köpa test men där träffade jag en jobbarkompis. Så det blev inget test. Det är verkligen inte officiellt att vi försöker skaffa en till! Får se om jag kan hålla mig!

Har också BIM på måndag. Från i morgon ska det ju funka att testa med tex cb.
  • mammsen79

Jag är så glad lite chockad orolig, fick positivt graviditetstest i dag 1-2 veckor stod det. Har ju två missfall bakom mig men nu är det min tur! Någon mer som plussat nyligen?

• Solstråle0001
    Rosenlarv skrev 2016-11-30 19:57:01 följande:
    Har också BIM på måndag. Från i morgon ska det ju funka att testa med tex cb.
    Kul! Ska du testa? Jag tänker att det kan ta ett tag att få plus så jag vet inte om det är värt att "slösa" före Bim... fast vi får se!
  • Solstråle0001
    mammsen79 skrev 2016-11-30 20:09:05 följande:

Jag är så glad lite chockad orolig, fick positivt graviditetstest i dag 1-2 veckor stod det. Har ju två missfall bakom mig men nu är det min tur! Någon mer som plussat nyligen?

Gud vad kul!!! Grattis!
  • Rosenlarv

Jag då, kanske. Får se om det blivit tydligare i morgon. Stort grattis! Vad kul!!!
  • Too tiki

Stort GRATTIS Skrattande
  • wa76
    Rosenlarv skrev 2016-11-30 08:05:22 följande:

Vet ej om det syns mer här. Förlåt för spam:)

Jag ser absolut ett rosa streck! ? Grattis!!!
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.