• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • anna7607
    Nykär15 skrev 2016-10-26 14:58:37 följande:

Usch...styrkekram...lider med dig. 

Tack... får se hur länge jag orkar. Två missfall och en evig besvikelse. Blä
  • Anonym (Jessica)

Grattis till er som plussat! Här startade ägglossningsflytningar och ägglossningsvärk idag, 11 dagar efter sista mensen. Och mannen är inte hemma! Så otroligt frustrerande!

• Nykär15
    anna7607 skrev 2016-10-26 15:03:32 följande:
    Tack... får se hur länge jag orkar. Två missfall och en evig besvikelse. Blä
    Vet hur det känns...är på försök ett efter MA i juli...vart ett rent helvete bli hel igen efter massa problem. Har snart försökt ett år och har både mf och sent MA under tiden. Så har ju blivit gravid, men är inte närmare målet för det....Gråter
  • GrönaDruvan

I måndags, igår och idag... Även om kortet är taget efter tiden, så borde det ju vara på riktigt ändå...? Hoppas!! Fortfarande innan bim, så väntar till efter bim för att vara hundra!

• InaLo

Grattis mammsen79 jätte kul med ditt pluss

Grönaduvan det ser ju absolut posetivt ut och som en fin stegring. Nu måste det ju ändå vara din tur. Lycka till och grattis!

Själv testade jag negativt äl + 11 o 12 och bim i dag. Brukar komma någon gång under morgonen.

• mammsen79
    InaLo skrev 2016-10-27 08:08:22 följande:

Grattis mammsen79 jätte kul med ditt pluss

Grönaduvan det ser ju absolut posetivt ut och som en fin stegring. Nu måste det ju ändå vara din tur. Lycka till och grattis!

Själv testade jag negativt äl + 11 o 12 och bim i dag. Brukar komma någon gång under morgonen.

Tack <3
  • InaLo
    GrönaDruvan skrev 2016-10-27 09:54:22 följande:

Blod på pappret...så det blir väl inget denna gången heller...

Men vad tröttsamt!
  • mammsen79
    GrönaDruvan skrev 2016-10-27 09:54:22 följande:

Blod på pappret...så det blir väl inget denna gången heller...

Jag har blött sedan lördags så det är nog ingen fara.kan vara Nidblödning kram <3
  • InaLo

Förstår att du är orolig med tanke på hur det har gått för dig tidigare. Men jag blödde upprepade gånger med mina två yngsta tjejer. Engång hade jag en fläck i storleken av en fotboll i sängen blod på golvet och blod i hela toastolen men det blev i allafall en frisk flicka. En gång när jag blödde var det MF.

Hoppas nu att det går bra för er

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.