• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • Silvercross
    GrönaDruvan skrev 2016-10-26 06:22:59 följande:

30 min efter tiden...väldigt mkt starkare...men vi får väl se...

"

Grattis!!!!

Jag såg mitt efter typ 4 timmar, inte inom fem minuter. Och det var riktigt. En test kan vara fel men inte två. Grattis igen, vad roligt!

När har du BF?
  • mammsen79
    Silvercross skrev 2016-10-26 07:08:31 följande:

"

Grattis!!!!

Jag såg mitt efter typ 4 timmar, inte inom fem minuter. Och det var riktigt. En test kan vara fel men inte två. Grattis igen, vad roligt!

När har du BF?

Grattis vilken lycka!
  • mammsen79

Har precis gjort digitalt graviditetstest ska ha bim Tisdag! Och jag är gravid 1-2 stod det är så lycklig att jag skakkar i hela kroppen.

• Zora
    mammsen79 skrev 2016-10-26 07:23:18 följande:

Har precis gjort digitalt graviditetstest ska ha bim Tisdag! Och jag är gravid 1-2 stod det är så lycklig att jag skakkar i hela kroppen.

Grattis!
  • GrönaDruvan

Grattis!!! Härligt!!
  • GrönaDruvan
    Silvercross skrev 2016-10-26 07:08:31 följande:
    "

Grattis!!!!

När har du BF?
    Tack för grattis, men jag själv vågar inte hoppas än. För många misslyckande bakom nu, så jag tror det först när jag fått ett starkare plus.
    Skulle det vara något och det stannar denna gång blir bf 8 juli.

Jag trodde verkligen inte det va något denna gång. Inte haft ett enda symptom...de andra två gångerna nu när jag fått missfall så har jag haft olika symptom.
    Det som kan varit ett symptom denna gång är att jag varit förbannat grining denna gång. Jättearg och sur. Sen även varit grymt trött några dagar...men har blivit lite förkyld så tänker att det är därför. Blir ju aldrig förkyld heller, så kanske det kan vara ett symptom?
    Men verkligen inget annat.
    Med andra sonen för 6 år sedan så hade jag heller inga symtom, så kanske är bra för mig att inte ha några
  • Nykär15

Men åh! Grattis!! Hoppas era plus smittar av sig!
  • mammsen79
    Nykär15 skrev 2016-10-26 12:41:12 följande:

Men åh! Grattis!! Hoppas era plus smittar av sig!

Tack det får vi hoppas plussade 6 dagar innan
  • anna7607

Här kom mensen som ett brev på posten.. m försök nr 18 nästa... fy va less jag är på detta...

• Nykär15
    anna7607 skrev 2016-10-26 14:41:23 följande:

Här kom mensen som ett brev på posten.. m försök nr 18 nästa... fy va less jag är på detta...

Usch...styrkekram...lider med dig. 
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.