• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • anna7607

Har köpt hem testa tidigt test men vet ändå att de inte syns förrän efter bim på mig. dom två tidigare har jag fått sjuka flytningar. Nu fick jag svamp och när den va klar fick jag dessa kornoga flygningarna. Bim -4 så jag ska hålla mig från att testa... jag vet varför jag fått missfall och håller tummarna inför nästa gång. Men de tar på psyket som fan.

• Silvercross

#179842 Idag 09:30

BIM dagen. AL + 12 , tog en test och mina ögon trodde den var positiv. Sambon såg ingenting. En annan test från ett annat företag visar detta.

Ser ni någonting? Kan två olika tester från 2 olika företag visar spöksträck?

• mammsen79

Hej alla tror jag hade ägglossning Måndag o Tisdag och idag när jag torkar mig så kommer det lite brun röd blödning. Någon som vet vad det är? Har lite känningar i äggstockarna. Det är väl inte mens som jag ska få igen?!

• Silvercross

BIM +1, jag har plussat , på riktigt! Tog mindre tid än med mitt första barn. Helt galet. Jag kan inte tror det är sant.

• InaLo
    Silvercross skrev 2016-10-23 09:00:48 följande:

BIM +1, jag har plussat , på riktigt! Tog mindre tid än med mitt första barn. Helt galet. Jag kan inte tror det är sant.

GRATTIS VAD KUL!

Är på äl+10 ska testa i morgon. Jag testade posetivt på äl +10 med dottern men vi är inte hemma nu så får bli ett test i morgon. Hoppad, hoppas, hoppas!
  • Silvercross
    InaLo skrev 2016-10-23 09:21:02 följande:

GRATTIS VAD KUL!

Är på äl+10 ska testa i morgon. Jag testade posetivt på äl +10 med dottern men vi är inte hemma nu så får bli ett test i morgon. Hoppad, hoppas, hoppas!

Tack! Det blev olika för mih. Med sonen äl+8, nu äl+12. hoppas det blir senare för dig också
  • InaLo
    Silvercross skrev 2016-10-23 09:55:49 följande:

Tack! Det blev olika för mih. Med sonen äl+8, nu äl+12. hoppas det blir senare för dig också

Jag har inte testat en! Först i morgon.

Äl+8 är ju sjukt tidigt. Hade du sten koll på äl då?

Äl+12är ju mer rimligt.

Det är ju olika hur lång tid det tar för inplantation mellan olika graviditeter.
  • Zora
    Silvercross skrev 2016-10-23 09:00:48 följande:

Grattis!!
  • Silvercross
    InaLo skrev 2016-10-23 11:03:03 följande:

Jag har inte testat en! Först i morgon.

Äl+8 är ju sjukt tidigt. Hade du sten koll på äl då?

Äl+12är ju mer rimligt.

Det är ju olika hur lång tid det tar för inplantation mellan olika graviditeter.

Inte på äl men mellan sex och när jag plussade = 8 dagar och typ tolv timmar.

Hormonerna var helt galna. Spydde hela gravideteten hoppas det blir bättre nu
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.