micjos skrev 2016-09-08 15:28:22 följande:
Det blev en Emmaljunga super Viking :) bilen blev en Fiat Freemont, bra pris och bra med plats, bäst av allt (enligt barnen) tv/dvd i taket ;) jag gjorde nipt, hade två missfall efter varann precis innan, det senaste gick jag med 10 veckor efter fostret dött o kroppen sa till så kände att vi ville göra nipt och även ett tidigt ul, och ta reda på kön. Ja, ibörjan går det så långsamt, man vill ju både se och känna för att det ska kännas verkligt. Är mer nojjig och nervös denna grav än med de andra.
Är också nojig när jag är gravid, hade ett ma i v. 19 innan jag fick mina barn och ett mf i v. 6. Så jag har svårt att tro på att graviditeten ska gå bra, först efter rul brukar jag slappna av lite! Vi kommer också ta reda på kön
Kul att ungarna är nöjda med bilen
det känns svårt att hitta ny bil, ska titta på en xc90 men de är dyra, men kan dra lite släp, Kia sorento har vi också tittat på, tycker om komforten i Volvo då vi har en v70 nu. För oss blir det en syskonvagn, har haft babytravel Dublin förut, men vet inte vilken det blir nu. Tar gärna emot tips