• Micka!

Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!

Hej!

Tänkte att jag startar den här tråden för alla oss som väntar fjärde barnet våren 2017! Roligt att prata med andra i samma situation om allt vad det innebär att få en fyra

Har fyllt 35 år och har en flicka född -07, en pojke, född - 08 och en flicka född -15, och väntar lilla Mini i magen bf 13 maj 2017

Välkomna!

• Svar på tråden Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!
  • Metamaja

Alltså jag skulle citera en del av mickas text, men det blev hela faderullan och mina skrattgubbar blev frågetecken.. hur gör man??? :) jag och teknikens under är inte överens

• Micka!
    Metamaja skrev 2016-10-05 16:48:35 följande:

Alltså jag skulle citera en del av mickas text, men det blev hela faderullan och mina skrattgubbar blev frågetecken.. hur gör man??? :) jag och teknikens under är inte överens

Haha, ingen fara Den text du vill citera, markera kugghjulet i högra hörnet, välj citera. Börja skriva efter texten i skrivarrutan! Glada gubbar gör du med kolon, bindestreck och parentes. Hoppas du fick någon hjälp

Vi har precis köpt en 7-sitsig bil, en Volvo xc90 blev det, så vi lär få in en vagn som funkar med den! Ska mäta, vi kommer ha ena stolen nedfälld i bagageutrymmet, så hoppas att någon passar.
  • lilaemma

Lyckades få tag på KK 1293. Det sjunker, vilket ju är bra i det här sammanhangen, men hon lät ändå lite oroad, tyckte att det sjönk lite för långsamt... Men om två veckor ska det vara negativt i alla fall... Ska försöka att inte testa varje dag nu...

• Mor till Ella

Hej!

Jag var på ul idag. Tyvärr hade fostret dött vecka 9+3.

Så på måndag ska jag få tabletter på sjukhuset så det döda fostret kommer ut.

Jag är så ledsen, detta plus att vår älskade häst fick somna in för 1 vecka sedan, gör mig så ledsen.

Kram till er alla.

• lilaemma
    Mor till Ella skrev 2016-10-05 22:52:02 följande:

Hej!

Jag är så ledsen, detta plus att vår älskade häst fick somna in för 1 vecka sedan, gör mig så ledsen.

Kram till er alla.

Åh nej. Förstår att du sörjer. Beklagar verkligen.
  • 3hjärtan

Hej!

Kram till er alla.

Beklagar sorgen. Lycka till med nya tag
  • Micka!

Hej!

Kram till er alla.

Nej, det man oroar sig för, och det som inte får hända!!! Jobbigt, sköt om er!
  • Micka!
    3hjärtan skrev 2016-10-04 18:51:51 följande:

Inget svar. Undrar om det bara är de negativa svaren som kommer ut på Karolinska portalen. Så kanske de ringer när det är dåliga svar

Ja, jobbigt, att behöva vänta så länge! Hoppas du får svar snart....
  • 3hjärtan
    Micka! skrev 2016-10-08 08:54:46 följande:

Ja, jobbigt, att behöva vänta så länge! Hoppas du får svar snart....

Fick svaret igår. Nipt var dåligt så blir ett avbrytande här.
  • Micka!
    3hjärtan skrev 2016-10-08 09:05:03 följande:

Fick svaret igår. Nipt var dåligt så blir ett avbrytande här.

Oj, vad fick du för svar? FVP, ska du inte göra det också? För att vara på säkra sidan.....

Är själv väldigt orolig för kub...men där jag bor erbjuds bara FVP efter kub...
Svar på tråden Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!