Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!
Hej!
Jag väntar min 4e i april!
Mina barn är födda -06, -09 och -11
Hej!
Jag väntar min 4e i april!
Mina barn är födda -06, -09 och -11
Jag är även med i en grupp på Fb för 35+ om ni vill hänga med i den. Skicka mig isåfall ett meddelande med namn och beskrivning av profilbilden så kan jag lägga till er
Jag v10+5.
Vi väntar med större bil tills efter nyår iaf. Funderar på xc90, Audi Q7 eller ev en multivan. Har idag en xc70.
Ja, jag mår också väldigt bra, det är knappt jag känner av att jag är gravid, lite kissnödig, lite illamående nu bara, så man är ju orolig! Men får försöka tänka att det kommer gå bra
Vi har köpt bil idag, det blev en XC90, men vi har ju tittat på bilar i ca 2 mån, så det blev rätt bil känns det som
Men har inte en aning vad för syskonvagn vi ska införskaffa efter jul, men har ju ett tag på mig!
[quote=76966121][quote-nick]MammaMys skrev 2016-09-13 10:26:52 följande:[/quote-nick]Hej. Har oxå bf i maj. Väntar dock 6:e. Är 37 år. Kanske inte får va med här?????
Med tanke på åldern har jag börjat fundera på fvp. Det känns läskigt. Ngn annan här som funderar på det?[/
Klart du får vara med här ändå.
Jag är ju 36 år nu och tänker göra fvp om jag får hög risk på kub. Annars struntar jag i det. Finns inte nipt där du bor?
[quote=76974111][quote-nick]Mor till Ella skrev 2016-09-16 04:55:15 följande:[/quote-nick]Hjälp kan detta verkligen stämma?
Efter att ha fixat i stallet med dotter lyft höbalar och slängt ner från loftet idag. Har jag nu så ont i fogarna... Jag är bara i vecka 8.[/
Kan tyvärr stämma. Kände av mina fogar då. Nu v12 får jag vända mig försiktigt i sängen annars smäller det bak. Har redan ont när jag går runt på jobbet så måste sätta mig ned och avlasta
[quote=76985667][quote-nick]Micka! skrev 2016-09-20 08:43:56 följande:[/quote-nick]Är i v.7 nu, tiden går så sakta de första veckorna...., lite mer illamående har jag varit de två senaste dagarna och varit jättetrött! Det är sånt man glömmer bort från förra graviditeten....
Hur mår ni andra?[/
Gått in i v13 nu. Mår fortfarand illa. Vissa dagar kräks jag jätte mkt, vissa bara 1-2 ggr och de Andra dagarna mår jag bara illa. Suck. Vill bli fri illamåendet nu. Tyvärr har foglossningen kommit också. Hoppas den håller sig på denna nivå bra länge men sån tur har jag nog ej.
[quote=76986067][quote-nick]Micka! skrev 2016-09-20 11:19:27 följande:[/quote-nick]Jobbigt att kräkas, det har jag inte gjort än....peppar peppar, kräktes inte i förra graviditeten heller, så hoppas på att jag slipper nu också!
När började du må illa och kräkas?
Foglossning däremot har jag fått i varje graviditet, allt från v11 till v.20, hoppas jag får den så sent som möjligt. Man blir så handikappad av värken....[/
Började må illa i V5 redan me kräknings från v7
Hade ju trott vi skulle få gå ut med graviditeten idag efter kub. Men tyvärr fick jag väldigt dåliga siffror. Fick göra nipt. Sen blir det väl fostervattenprov på det.
Allt blev Som en mardröm nu
Oj, vad jobbigt. Vad fick ni för siffror?