Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!
Hur går det? Har du fått svar....
Hur går det? Har du fått svar....
Hej!
Jag var på ul idag. Tyvärr hade fostret dött vecka 9+3.
Så på måndag ska jag få tabletter på sjukhuset så det döda fostret kommer ut.
Jag är så ledsen, detta plus att vår älskade häst fick somna in för 1 vecka sedan, gör mig så ledsen.
Kram till er alla.
Ja, jobbigt, att behöva vänta så länge! Hoppas du får svar snart....
Oj, vad fick du för svar? FVP, ska du inte göra det också? För att vara på säkra sidan.....
Är själv väldigt orolig för kub...men där jag bor erbjuds bara FVP efter kub...
Fy vad hemskt , du hade väl 1:250 på t21, tyckte jag också var bra! Men hur var ultraljudet, var nackspalten avvikande?
Hoppas du tillhör det procent som nipt visar fel på, förstår hur du känner, men invänta svar på fvp!! Kram
Hej!
Min kropp skrek att något fel.. kände mig inte gravid längre.. tyvärr så lever inte mitt foster. Var på vul idag... det har inte kommit ut än så vi väntar... ska tillbaka om en vecka och se, annars så får jag tabletter då! Skit surt detta, hamna på ruta -10 känns det som.. börja om...
Skönt Micka! Grattis<3
Lycka till alla! Kram
Hoppas du tillhör det procent som nipt visar fel på, förstår hur du känner, men invänta svar på fvp!! Kram
Har varit på ett vul idag, och allt ser bra ut, var så himla orolig! Lilla mini växer, 2,6 cm lång och busig. Är i v. 9+2 idag och en vul;et är jag i v.9+3 så det känns bra Tänk så glad man kan bli, hoppas bara att allt kommer gå bra med kub osv......
Och ni känner att det inte finns en chans att klara ett barn med Downs? Jag är verkligen ledsen att du måste igenom det här...
Varit på hudmottagningen idag och tagit bort en leverfläck som kan vara ett förstadie till malignt melanom, får svar om 2-4 veckor. Om det är det, kommer de operera igen, hoppas verkligen att det inte är något melanom.... Tänk hur snabbt livet kan förändras....var på fosterdiagnostik igår, ska ta prover på tisdag!
Micka
Ja imorn får jag fvp svaret. Är som nervöst även fast jag vet svaret men kan inte sluta hoppas att de ringer och säger att det är bra.
Har du fått svar?
Tog reda på det idag...vi väntar nummer fyra..blandade känslor, tårar och funderingar..abort eller behålla?? Båda känns rätt och fel... hjälp hur tar vi beslutet om vad vi gör?!??