• micjos

Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!

Är också 35 och har tre barn födda 02,04 och 09, väntar nr 4 med bf 27/2-17. :)

• micjos

Vi köpte en 7-sitsig roligare om man åker långt så alla kan åka i samma. Är i v.15+3 idag, inte känt något tyvärr, men väntar med spänning! Vagn köpte vi på rean, inte tänkt köpa vagn så tidigt men det var rea på just den modellen o färgen jag ville ha :) har du/ni gjort nipt/kubb/nubb?

Micka! skrev 2016-09-07 21:03:14 följande:

Hej! Vilken vecka är du i? Har du börjat känna bebis i magen?

Har själv knappt förstått att vi väntar nr 4 , vi har en del som måste fixas med bil och syskonvagn mm. Men det får bli närmare jul för våra del, i alla fall med vagn. Bil har vi funderat på att byta till 7-sitsigt, men inte kunnat bestämma oss!

• micjos

Det blev en Emmaljunga super Viking :) bilen blev en Fiat Freemont, bra pris och bra med plats, bäst av allt (enligt barnen) tv/dvd i taket ;) jag gjorde nipt, hade två missfall efter varann precis innan, det senaste gick jag med 10 veckor efter fostret dött o kroppen sa till så kände att vi ville göra nipt och även ett tidigt ul, och ta reda på kön. Ja, ibörjan går det så långsamt, man vill ju både se och känna för att det ska kännas verkligt. Är mer nojjig och nervös denna grav än med de andra.

Micka! skrev 2016-09-08 14:32:48 följande:

Vilken bil valde ni? Är ni nöjda? Kul med rea på vagnen, vad blev det för märke? Längtar tills jag är över v. 12. Är i v. 5 nu, så det är snart dags att ringa mvc för att boka tid, men väntar nog en 2 veckor med det. Sen blir det väl kubb i v. 11-12 Förstår att du väntar med spänning på rörelser, man känner ju sig tryggare när man känner den lille

Svar på tråden Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!