Seb81 skrev 2016-10-03 08:26:52 följande:
Jag är också svullen och ser ut som att vara i månad 4 haha. Går inte att dölja om jag inte har tält på mig! Jobbar ju i butik, mina kollegor vet om och så fort det kommer någon som jag känner så drar jag in magen för kung och fosterland haha. Barnen & familjen vet, orkade inte gå runt med skenet uppe när jag mår pissdåligt från 10-16 på dagarna! Går in i vecka 9 på lördag!
Jag är så trött på dagarna så jag går av och illamående är i stort sett ständigt där.. Alla säger... Ät ät är, men va fan jag mår ju illa när jag äter haha. Det enda som får bort illamåendet är clementin men bara för stunden, äter en påse varje dag haha!
En sak till.... Nu när man är äldre... Ska jag smörja magen & brösten med fet kräm? Har lite bristningar sen innan på brösten men inte magen... Eller vet huden nu vad den gjort innan ;) Elastisk alltså! :)
Lilaemma, ja men så kan det väl vara? :)
Ja, det är jobbigt att må illa, jag blir bättre av mat och av att tugga tuggummi, och så dricker jag mycket vatten!
På jobbet vet de ingenting än, men vet inte hur länge till jag kan dölja det!
Jag har bristningar på magen, men inte brösten. Det blir ju vinter snart, så att smörja magen lite, är nog bra. Skinnet är nog inte för oelastiskt vid 35, hoppas jag
Lilaemma; det är ju svårt när man inte kan jämföra med andra, eftersom det är individuellt hur mycket hormon man har, vid vilken vecka, men normalt, så ska det ligga vid 7000 vid v 8 eller ännu mer, men sen finns det ju undantag! Förstår att du undrar och hoppas, bra att du får ett till vul :)