Micka! skrev 2016-09-17 09:18:22 följande:
Oj, ja det var tätt Jag har 17 mån mellan mina första, och så blir det 22 mån mellan minsta och bebis. Har du tips på någon bra syskonvagn? Kul att din syster har bf samma månad, det är ju inte så vanligt!
Ja mina äldsta två är det också 17 mån emellan, sen 24 mån till nästa och nu blir det 27 mån. Min syster och jag hade bf med tre veckors mellanrum på mitt första och hennes andra. Det är säkery ovanligt, och väldigt kul. Tredje barnet var jag gravid samtidigt som min mans brors fru. Kul att ha nån att föjas åt med, men det kan ju lika gärna vara en kompis och sådana kan man ju likagärna träffa på i en föräldragrupp eller i parken :).
Jag har inte erfarenhet av så många syskonvagnar. Har haft en: babyjogger city select, var så nöjd med den och den höll till två barn
Nu tror jag att jag klarar mig med åkbräda för tredje är så rörlig och somnar aldrig i vagn. Har en tilll kompis med city selectoch hon är också nöjd de. Är rejäl och stabil, lite tungkörd ochsvår att få upp på trottoarkanter men bra luftfria gummidäck och lätt att fälla ihop och variera i sammansättning. Bugaboo donkey gillar många men de jag känner som har den uppger att deb är lite ranglig. Måna alternativkan barnet inte sitta vänt mot mamma från dess att sittdel blir aktuellt och det ser jag som en stor nackdel.