Seb81 skrev 2016-10-08 12:50:47 följande:
Vad tråkigt att höra 3hjärtan :( håller alla tår & fingar som går!! <3
Jag har mått piss de senaste 4 dagarna... från att ha gjordens illamående och massa flytningar till att gå till noll illamående och flytningar :( (mina bröst är som meloner och man kan knappt ta i dem) Jag har ju fått för mig att jag kanske kommer få ms... men sen läste jag om spökveckor!? Är i v 9 idag... har ni haft dessa? Idag är jag lite illamående... men jag är sinnes orolig! Vet inte vad det är med mig... kan någon då ber min oro tro?? Så jävla jobbigt detta! Måste ringa bm på måndag och se vad jag ska göra... jag har verkligen ångest!!
Hur mår ni andra?
Mitt illamående är också på olika nivå olika perioder. Ibland mår jag verkligen skitdåligt och ibland mycket bättre. Går in i v. 10 imorgon, är också väldigt orolig för ma eftersom jag hade det förut, innan jag fick mina barn, då i v. 19, så jag kommer var orolig tills jag börjar känna den lilla!!
Plus oron för kubsiffror, ska boka tid på måndag. Känns som att jag kommer ta fasta på ultraljudet att det ser bra ut och, sen vänta till det stora rulet. Kommer antagligen inte gå vidare med fvp, om jag inte får en jättehög risk förstås....
Vi får försöka ta en dag i taget, men ska försöka få till ett vul den här veckan, med tanke på min historia...det har lugnat mig en hel del! Med min äldsta dotter fick jag ul med 2 veckors mellanrum från v. 10 till v. 18, det gjorde att jag mådde bättre och kunde slappna av lite.