Seb81 skrev 2016-09-26 15:29:55 följande:
Men fy vad hemskt och jobbigt Lilaemma! Hör av dig till bm, du måste ju kolla upp detta! Styrkekramar!
Haha ja det där med att berätta för barnen kan vara knepigt Micka! Vi ska berätta ikväll tänkte vi och hoppas dom kan hålla en hemlis ;)
Vet inte hur än men det får komma i kväll när alla är samlade :)
Angående illamåendet...
Jag har ju mått illa till och från sen dagen plus... Men nu när jag gick in i v 7 blev det värre. Men saken är ju den att vissa dagar mår jag sämre och andra är det inte alls lika hemskt! Har du så med? Varför får man så?? Är det normalt?
Mitt illamående blev också värre i v. 7, nu i v.8 mår jag ytterligare lite mer illa. Mitt går också upp och ner, jag mår mer illa på kvällen. Men i morse höll jag på att spy när jag borsta tänderna! Har haft så här vid alla graviditeter, så det är nog helt normalt
Vi väntar nog att berätta tills vi har gjort vul, men har kommit på hur vi ska berätta för min mamma och pappa, tänkte ge en ram med en bild på ultraljudet där jag tänkte skriva Grattis ni ska bli mormor och morfar igen. Mamma har köpt ramar och har kort på alla barnbarnen, men hon tror inte att de kommer några fler, hon har inga fler ramar som är likadana och de går inte att få tag på. Men jag har en precis likadan
så det är den hon ska få!!
Barnen vet jag inte hur vi ska göra än, men vi får se....men dina barn är ju lite större, så då kanske det är lättare att hålla det inom familjen!