Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!
Hej, här är en till. Har barn födda 08, 10, 13... Och så lilla houdini nu då...
Hej, här är en till. Har barn födda 08, 10, 13... Och så lilla houdini nu då...
Kul Hur mår ni, och när har ni bf? Har ni också fixat större bil eller är på väg att göra det? Har ni nått tips på bra syskonvagn?
Tack för inbjudan till fb, men hänger nog gärna här ett tag till, tills värsta missfallsrisken är över!
Ja, jag mår också väldigt bra, det är knappt jag känner av att jag är gravid, lite kissnödig, lite illamående nu bara, så man är ju orolig! Men får försöka tänka att det kommer gå bra
Vi har köpt bil idag, det blev en XC90, men vi har ju tittat på bilar i ca 2 mån, så det blev rätt bil känns det som
Men har inte en aning vad för syskonvagn vi ska införskaffa efter jul, men har ju ett tag på mig!
Jag väntar mitt 4:e barn BF slutet av april början av maj.
Vid tidigare graviditeter har jag mått så illa vid denna tiden. Men nu svettas jag bara och har sug på olika saker. Uppblåst är jag också. Jag är bara i vecka 7-8 något sådant men ser ut som jag är i vecka 20.
Jag har 3 tjejer tidigare kan detta betyda att jag väntar en påg?
Hur har ni mått tidigare?
CB har stsnnat på v 2-3. Tror inte detta går vägen.
Nä, jobbigt! Hur långt emellan har du testat? Hoppas det är nå fel på testet!
Jobbigt, i vilken vecka ska du vara nu? Har du kontaktat vården, så de kan ta prover, eller göra vul?!
Antagligen, men att du får en tid inom en vecka i alla fall. Väntan är ju som tortyr. Men att testet visade som det gjorde, behöver inte betyda att det är något fel! Men vet hur det känns....
Ok, du kan ju prova med ett nytt test, men förstår hur du tänker, hoppas det ordnar sig! Graviditeter kan vara väldigt olika och lika....
Håller med, bry dig inte om vad clearblue visade, vi väntar ju barn. Hoppas det två veckorna flyter på, du får försöka fokusera på något annat. Hoppas du får ett bra besked då