Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!
Nä, det som inte ska hända! Ta hand om dig, hoppas du kan försöka snart igen...
Nä, det som inte ska hända! Ta hand om dig, hoppas du kan försöka snart igen...
Det blir nog ingen bebis här heller, blöder och har ont i magen, så jag lämnar er nu...
Lycka till ni som är kvar! <3
För en vecka sedan slutade ju mitt test öka. Det hade stannat på 2-3. Efter det kom blodet och sen var jag på vul för att se att det inte var utomkveds. De sa att det såg ut som att det mesta var ute. Nu är det 6 dagar efter att klumpen kom ut och för att få mig att sluta fantisera om att jag fortfarande skulle kunna vara gravid tog jag ett nytt test. 3+. Det hjälpte ju inte alls! Kan jag fortfarande vara gravid, trots ultraljudet? Varför ökar det i styrka nu när allt var ute? Är det ändå utomkveds? Hjälp!
Vilken hemsk situation du hamnat i, så jobbigt att inte veta!
Det låter som att du får höra av dig till gyn kk igen och de får göra ett till vul! Hur lång tid är det mellan testerna, när du fick 2-3 och 3+? Om du fortfarande är gravid, så skulle du va i 7+0 nu va? Då borde man ju se, när gjorde du vulet? Är det utomkveds borde du få ont, men det beror ju på fort hur graviditeten växer!
Men fy vad hemskt och jobbigt Lilaemma! Hör av dig till bm, du måste ju kolla upp detta! Styrkekramar!
Haha ja det där med att berätta för barnen kan vara knepigt Micka! Vi ska berätta ikväll tänkte vi och hoppas dom kan hålla en hemlis ;)
Vet inte hur än men det får komma i kväll när alla är samlade :)
Angående illamåendet...
Jag har ju mått illa till och från sen dagen plus... Men nu när jag gick in i v 7 blev det värre. Men saken är ju den att vissa dagar mår jag sämre och andra är det inte alls lika hemskt! Har du så med? Varför får man så?? Är det normalt?
Bra att du åkte in, så hemskt att inte veta......när får du svar?
Hade ju trott vi skulle få gå ut med graviditeten idag efter kub. Men tyvärr fick jag väldigt dåliga siffror. Fick göra nipt. Sen blir det väl fostervattenprov på det.
Allt blev Som en mardröm nu
1:50 på 13&18
1:250 på 21 ( downs)
Då hoppas vi på det! Kram
Jobbigt, sköt om dig!
Jag är också svullen och ser ut som att vara i månad 4 haha. Går inte att dölja om jag inte har tält på mig! Jobbar ju i butik, mina kollegor vet om och så fort det kommer någon som jag känner så drar jag in magen för kung och fosterland haha. Barnen & familjen vet, orkade inte gå runt med skenet uppe när jag mår pissdåligt från 10-16 på dagarna! Går in i vecka 9 på lördag!
Jag är så trött på dagarna så jag går av och illamående är i stort sett ständigt där.. Alla säger... Ät ät är, men va fan jag mår ju illa när jag äter haha. Det enda som får bort illamåendet är clementin men bara för stunden, äter en påse varje dag haha!
En sak till.... Nu när man är äldre... Ska jag smörja magen & brösten med fet kräm? Har lite bristningar sen innan på brösten men inte magen... Eller vet huden nu vad den gjort innan ;) Elastisk alltså! :)
Lilaemma, ja men så kan det väl vara? :)
Lyckades få tag på KK 1293. Det sjunker, vilket ju är bra i det här sammanhangen, men hon lät ändå lite oroad, tyckte att det sjönk lite för långsamt... Men om två veckor ska det vara negativt i alla fall... Ska försöka att inte testa varje dag nu...
Hej!
Jag var på ul idag. Tyvärr hade fostret dött vecka 9+3.
Så på måndag ska jag få tabletter på sjukhuset så det döda fostret kommer ut.
Jag är så ledsen, detta plus att vår älskade häst fick somna in för 1 vecka sedan, gör mig så ledsen.
Kram till er alla.
Hög sannolikhet för t21 fick jag. Som en chock då just t21 var bra på kub.
Måste göra fvp men känns bara som ett utdragande inför aborten. Endast i 0.3% nipt visar fel så känns rätt meningslöst.
Ja nu är det helt bekräftat så blir ett avbrytande på måndag
Har inte vågat testa än men är ganska säker att jag oplanerat är gravid med nummer fyra..har en som är 8,5 och en som fyllde 2 igår. Har det varit självklart för er att behålla??jag är så kluven:/ tiden..orken och pengarna..men tanken på abort får mig att gråta direkt! Hur ska jag/vi tänka...????