• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Loncelot
    Fluffan86 skrev 2016-06-14 09:46:01 följande:

Bör en vara orolig en haft "mens" som inte betedde sig som vanligt och det sen blir svaga plus lite mer än en vecka efter bim?

Skulle gärna svara på din fråga om jag visste, tycker du ska ringa gyn/mvc om du är orolig så kan man få göra gratis test där och gå vidare därifrån.. På vår mödravård i vår kommun får man göra gratis gravtest och sen kollar dom upp det efter det.
  • Loncelot
    copycat skrev 2016-06-14 07:45:36 följande:
    Jaaaa! Köööör! :)
    Kööra är allt vi ska göra dessa 3dgr haha ;)
  • Dalkullan92
    Loncelot skrev 2016-06-13 18:04:25 följande:

Kan du dela med dig lite av dina för tidiga dagar till mig haha

Hade jag kunna så :D svårt att få till de när man ska bort ibland. :)
  • Loncelot
    Dalkullan92 skrev 2016-06-14 12:04:49 följande:
    Hade jag kunna så :D svårt att få till de när man ska bort ibland. :)
    Förstår, min äl kom idag 1-5dgr tidigare än vanligt Jippi säger jag, för oss gynnar det till max! Så får nu ser till att minst 2dgr sexa och sen är det bara att börja räkna ner igen!
  • Dalkullan92
    Loncelot skrev 2016-06-14 12:49:16 följande:

Förstår, min äl kom idag 1-5dgr tidigare än vanligt Jippi säger jag, för oss gynnar det till max! Så får nu ser till att minst 2dgr sexa och sen är det bara att börja räkna ner igen!

Vilken tur :D

Då var vi äl granska så samtidigt

När har du bim ?? :) känns skönt att åka bort resten av veckan. Sen slipper jag tänka på å räkna ner just dom dagarna :P
  • ungmamma16

Mensen tog slut nu på dag 6. Ska enligt App ha ÄL på dag 18, men tror snarare dag 14/15 om man kollar på de andra. Hur som så ska vi ligga hela veckan.. Jobbigt när jag slutar vid 01:30.. Aja :) får offra sig haha

• Loncelot
    Dalkullan92 skrev 2016-06-14 12:55:35 följande:
    Vilken tur :D

Då var vi äl granska så samtidigt

När har du bim ?? :) känns skönt att åka bort resten av veckan. Sen slipper jag tänka på å räkna ner just dom dagarna :P
    13-14dgr så exakt efter äl-test blir positivt så räknar på 27/28juni nu :) däremot så varierar dagarna mellan mens-ägglossning. Men luteafas brukar vara densamma senaste 6månaderna.
  • Preggo87

Mest fertila dagarna nu. Idag kommer min pojkvän och jag inte ses och inte imorgon heller. Enligt appen har jag ÄL på torsdag. Hoppas att vi hinner ses och få till det på torsdag. Sen kommer han åka bort i jobb lördag-söndag (eller om han åker redan efter jobb på fredag) :( ska inte tänka för mycket men NÄÄÄR ska det bli min tur att få chans att plussa?! :/

• Anonym (EL)
    Loncelot skrev 2016-06-14 06:18:34 följande:

Ägglossning idag YES! wohooo!!!

WOHO! Kö ba!
  • Anonym (EL)
    Preggo87 skrev 2016-06-14 13:50:03 följande:

Mest fertila dagarna nu. Idag kommer min pojkvän och jag inte ses och inte imorgon heller. Enligt appen har jag ÄL på torsdag. Hoppas att vi hinner ses och få till det på torsdag. Sen kommer han åka bort i jobb lördag-söndag (eller om han åker redan efter jobb på fredag) :( ska inte tänka för mycket men NÄÄÄR ska det bli min tur att få chans att plussa?! :/

Åh sä tråkigt vi har också lite trixigt att få ihop det de kommande månaderna.
Svar på tråden Bim Juli 2016