Inlägg från: ungmamma16 |Visa alla inlägg
  • ungmamma16

Bim Juli 2016

Hoppar in.. Har BIM om 4 dagar men tror inte de blev något denna gången :) så nästa BIM är ju då den 15/7 om man går efter appen.

• ungmamma16

Mens nu, så BIM 10/7 och ÄL runt den 22 juni. Får se om de stämmer så börjar testa några dagar med ÄL stickor efter mensen ör slut..

• ungmamma16

Försökt sen mars/april.
    18 år, ett barn sen tidigare som är 2 år..
    Pillerstopp i mars

• ungmamma16

De känns verkligen som en sten i magen alltså. HUR kunde jag bli gravid med första barnet på P-medel och nu när vi så gärna vill vill vill så blir det inget?!

• ungmamma16

Mensen tog slut nu på dag 6. Ska enligt App ha ÄL på dag 18, men tror snarare dag 14/15 om man kollar på de andra. Hur som så ska vi ligga hela veckan.. Jobbigt när jag slutar vid 01:30.. Aja :) får offra sig haha

• ungmamma16

Lyckades få till de på typ alla fertila dagar och ÄL, är på ÄL +2 nu och ömma tuttar! Hoppas de går vägen denna gången nu :)

• ungmamma16
    lindgrenmaria91 skrev 2016-07-01 21:18:14 följande:
    Jag, eller jag har 6-8 juli, mer troligen 8 juli :D min födelsedag dessutom ?
    Grattis i förskott! Hoppas du får en bra födelsedagspresent ???? har du några symptom?
  • ungmamma16
    lindgrenmaria91 skrev 2016-07-02 09:56:36 följande:
    Tack :D njae, trött men har ju 2 barn som kör slut på en ;) sen lite ont i brösten, men vet inte om jag känner efter för mycket!

Själv då? :D
    Haha ja känner igen de :)
    Haft molvärk fram tills igår typ, (förlåt för info men tjocka vita flytningar som jag hade med första barnet haha) illamående och ont i tuttarna. Så hoppas
  • ungmamma16
    lindgrenmaria91 skrev 2016-07-02 14:49:47 följande:
    Åhh, samma med flytningar här med!!! Men vågar inte hoppas på för mycket, vill att dagarna ska gå fort nu!

Ska du testa tidigare än BIM? :)
    Tror jag ska testa den 6 haha , dudå?:)
  • ungmamma16
    lindgrenmaria91 skrev 2016-07-02 20:49:59 följande:
    Har inte bestämt än, har test hemma men vill försöka testa så sent som möjligt. Med mina två tidigare barn plussa jag sent, runt bim 3 eller 5. Kanske är låghormonare?
    Samma här. Har ett barn sen innan som blev till på P-medel när jag var 15 år och inte i så bra skick just då, så att mensen ens var sen var inget jag reflekterade över. Testade svagt i vecka 6 va de kunde anta på VUL, så jag har inga förväntningar att de ens kommer synas den sjätte om där nu är något. Vilket jag hoppas, slutade med pillerna i mars och inte hänt något sen dess trots att vi prickat knöl med ÄL-stickor..:( hoppas de är vår tur nu..
  • ungmamma16

ÄL +9 och neg imorse, förvänta inte mig så himla mycket ändå.. Åh denna eviga väntan ..

• ungmamma16
    lindgrenmaria91 skrev 2016-07-05 07:30:54 följande:
    Grattis :D jag har inte vågat testa ännu haha
    Tack alla!
    Haha gör det!:D då lär vi ha samma BF ju?
  • ungmamma16
    lindgrenmaria91 skrev 2016-07-05 09:12:43 följande:
    Imorgon eller på torsdag kanske haha :D ja, beroende på om vi hade äl samtidigt också ;) vore kul!
    Är på ÄL +11 idag!
Svar på tråden Bim Juli 2016