Bim Juli 2016
Hoppar in.. Har BIM om 4 dagar men tror inte de blev något denna gången :) så nästa BIM är ju då den 15/7 om man går efter appen.
Hoppar in.. Har BIM om 4 dagar men tror inte de blev något denna gången :) så nästa BIM är ju då den 15/7 om man går efter appen.
Mens nu, så BIM 10/7 och ÄL runt den 22 juni. Får se om de stämmer så börjar testa några dagar med ÄL stickor efter mensen ör slut..
Försökt sen mars/april.
18 år, ett barn sen tidigare som är 2 år..
Pillerstopp i mars
De känns verkligen som en sten i magen alltså. HUR kunde jag bli gravid med första barnet på P-medel och nu när vi så gärna vill vill vill så blir det inget?!
Mensen tog slut nu på dag 6. Ska enligt App ha ÄL på dag 18, men tror snarare dag 14/15 om man kollar på de andra. Hur som så ska vi ligga hela veckan.. Jobbigt när jag slutar vid 01:30.. Aja :) får offra sig haha
Någon mer här som har ÄL idag?:D
Lyckades få till de på typ alla fertila dagar och ÄL, är på ÄL +2 nu och ömma tuttar! Hoppas de går vägen denna gången nu :)
Någon som har BIM den 8? Om en vecka alltså :)
ÄL +9 och neg imorse, förvänta inte mig så himla mycket ändå.. Åh denna eviga väntan ..
Jag är graviiiid!! Plussade på BIM -3! Var helt neg på BIM -4 :D
Visst ser ni de också? Syntes irl iaf
Gjorde ett digitalt nu ikväll efter jobb, ännu starkare + än på Stickan imorse!:D
ÄL +11!