Bim Juli 2016
Hoppar in här jag oxå :) Har bim 30/6 eller 1/7 :)
Första barnet. Andra försöket :)
Har ÄL runt den 15/6 så har börjat med äl test nu :)
Evigt väntande.
Hoppar in här jag oxå :) Har bim 30/6 eller 1/7 :)
Första barnet. Andra försöket :)
Har ÄL runt den 15/6 så har börjat med äl test nu :)
Evigt väntande.
Ägglossning tidigare än jag trodde. Så bara att sexa på i kväll och i morgon :) Hoppas de tar sig den här månaden :)
Kan du dela med dig lite av dina för tidiga dagar till mig haha
Förstår, min äl kom idag 1-5dgr tidigare än vanligt Jippi säger jag, för oss gynnar det till max! Så får nu ser till att minst 2dgr sexa och sen är det bara att börja räkna ner igen!
Då var ägglossningsdag nr1 avklarad känns ju toppen fortsättning följer...
Toppen det måste kännas bra! Sexning kvar idag och för säkerhetsskull om det funkar även imorgon ni kör väl även idag?
Jag förstår mig inte på min kropp! Hade en jätte konstig mens, tre dagar över BIM och nästan ingenting. De första dagarna var det bara som bruna flytningar.
Nu är mensen över sedan tre dagar tillbaka. Men nu känns det nästan som ägglossningssymptom. Jag har känningar i högra sidan av nedre tjejmagen och ömma, svullna bröst.
Tog för skojsskull ett ägglossningstest igår, alltså två dagar efter mens. Det visade ett relativt klart streck. Tog ett till nu som jag knappt kunde se strecket på...
Vad betyder detta? Någon som har idéer varför man får utslag på ÄL test direkt efter mens? Förvirrad!!!
Är på. Äl + 7 nu å 7 dagar till bim :)
De är försök 2 Först barnet. Om någon kan ändra de på bimlistan.
Lyckades få till de på typ alla fertila dagar och ÄL, är på ÄL +2 nu och ömma tuttar! Hoppas de går vägen denna gången nu :)
Hoppar in här på heltid nu :) Fick mensen tidigare. I måndags. Så har bim den 22-24 juli nu och Äl runt 13-15 juli. Ska köpa clearblue dubbel hormon indikator den här månaden :)
Hoppas på en april bäbis nu :D
Vad använder ni för metod för att pricka ägglossning??