Preggo87 skrev 2016-06-08 07:37:38 följande:
Jag har också BIM 1 Juli! :)
(Beräknad ÄL 17/6).
Jag kan inte sluta tänka på att min mens var jättekonstig denna gång. Fick en liten brunaktig flytning/blödning i lördags kväll, sedan en röd blödning under natten. Sedan bara en liten blödning som en 5-krona och då väldigt ljust röd. Hade tampong dessa dagar - när jag tog ur den sista på em i måndags så var den så torr att jag fick dra ordentligt hårt i snöret för att få ut den. Mycket genomskinliga flytningar och sedan igår fm har det varit helt torrt i bindan och inte minsta tecken på mer blödning.
Min mens brukar alltid vara väldigt inrutad och hålla på i 6 dagar - då jag kan blöda mindre dag 5-6. Men den har aldrig varit så kort som 2 dagar.
Hur kommer det sig att min mens helt plötsligt blev såhär? Var det ett väldigt tidigt MF eller vad händer i/med min kropp?!
Kul!:)
Hm, nu har jag inte helt koll på din resa, men antar att du tagit graviditetstest? Tänker om det kan ha varit en genombrottsblödning? När den skiljer sig så pass mycket från din vanliga tänker jag? Eller så spelar kroppen dig ett spratt. Så svårt att veta! Hur många dagar sen ÄL är du?