• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • 5blir6
    Kynisen skrev 2016-06-10 20:32:45 följande:

Kul att se att det var fler som försöker ned barn 4 eller 5.

Hur gamla är era barn? Jag har dotter -04, son -06 och dotter -09 från tidigare förhållande. Så det här blir mitt fjärde men sambons första, är såååå spännande han kommer bli en sån bra pappa, önskar mina barn hade haft en pappa som han, men nu har dom ialf en fantastisk bonuspappa.

Vill så gärna att det ska plussa nu. Träffade våra bästisar förra helgen som väntar barn i v20. En blir ju alldeles galen av längtan efter en egen bula igen ;)

Våra barn är födda -04, -06 och -08.
  • Emmissara

Hej hoppar in här ifrån Juni tråden. Fick min första mens idag efter mitt MA, fick känslan för några dagar sedan att de inte hade tagit sig så detta känns ändå helt okej. Jag har ganska oregelbunden cykel så jag vet inte exakt när jag har BIM, men enligt NC har jag det den 23 Juli. 

Är den någon har som har erfarenhet av rosenrot eller munkpeppar? Funderar på att testa det den här cykeln för att få ner dagarna innan ÄL, för nu ska jag få ÄL på CD28

• Loncelot
    Lägg till vid dator annars gör ett inlägg så fixar vi :)
    (Lägg ej till via mobil) F=Antal försök B=Försök Barn nr...

30/6-1/7 Loncelot, 32år, F6, B4
    30/6-1/7 Dalkullan92, 24år, F3,
    1/7 Copycat, 29år F2, B2
    1/7 Fluffan86, 30år, F4, B1 
    1/7 Kynisen,
    31år F2 ,B4 (B1 för sambon) 
    1/7 Preggo87, 
    29år, F4, B1
    3/7 Emzerus, 32 år, F22 (6 missfall)  B1

4/7 Hoppfullsnart40, 39år, F12 (2+1)
    4/7 Loppalisa, 25år, F2, B1
    4/7 Tinis, 28år, F2, B2
    5/7 Citronen95, 
    20år, F1, B1 
    5/7 IA89, 26 år F2, B2
    6/7 5blir6 39år, F2, B4
    7/7 
    Karitziana, 26år, F1
    ,
    7/7 josefinenyberg, 27 år, F2, B2
    8/7 Anderssonlinda82, 33år, F1(ivf), B5
    9/7 zebra89

9/7 ccccccc

10/7 
    Ungmamma16, 18år, F3, B2
    10/7 Cfmilla, 33år F10 (1mf), B1
    15/7 mixXi, 30år, F4, B1

Var snälla och kopiera allt i inlägget om ni ska lägga in er själva :)
  • Loncelot

Vi har en separat lista som vi lägger in Bim i, titta i trådstartens tilläggs kommentar...
    I denna tråd kopierar vi in en gång om dagen så man slipper sitta och skrolla tillbaka flera dagar bakåt..
    :)

• Loncelot

Min svärmor har varit lite sjuk fram och tillbaka men har nu börjat piggna på sig ordentligt men samtidigt har släktingar från utlandet bestämt sig för att komma väldigt pltsligt och självklart prickar dom in min ägglossning....pffff....jätteglad över att dom ska komma men kunde dom inte väntat några dagar tiill haha, vi fick reda på det idag att förmodligen så dimper dom ned på torsdag...EXAKT den dagen ägglossningen förväntas komma nu hoppas jag till max att den kommer på onsdag och att maken hinner komma hem på lunchen på torsdagen om det nu är så att den råkar komma då......SNÄLLA LÅT DEN KOMMA PÅ TISDAG...men har typ inte kommit dag14 på många många månader så förväntar mig inte att ha den turen med mig...så förstår nu till 100% er som prata om att ha släkt med släktningar i närheten SPECIELLT dom nyfikna...

• Kynisen
    josefinenyberg skrev 2016-06-11 18:40:49 följande:

Haha oj jäklar ja nej så långt gick jag inte iaf ;P xD ja det är sjukt! Jag hade molvärk i nästan två veckor innan mensen kom, brösten stora o ömma o fick putmage längst ner, assåååe >. < man kan ju bli galen för mindre liksom xD

Ja dumma kropp ;)
  • copycat
    Loncelot skrev 2016-06-12 16:26:08 följande:

Min svärmor har varit lite sjuk fram och tillbaka men har nu börjat piggna på sig ordentligt men samtidigt har släktingar från utlandet bestämt sig för att komma väldigt pltsligt och självklart prickar dom in min ägglossning....pffff....jätteglad över att dom ska komma men kunde dom inte väntat några dagar tiill haha, vi fick reda på det idag att förmodligen så dimper dom ned på torsdag...EXAKT den dagen ägglossningen förväntas komma nu hoppas jag till max att den kommer på onsdag och att maken hinner komma hem på lunchen på torsdagen om det nu är så att den råkar komma då......SNÄLLA LÅT DEN KOMMA PÅ TISDAG...men har typ inte kommit dag14 på många många månader så förväntar mig inte att ha den turen med mig...så förstår nu till 100% er som prata om att ha släkt med släktningar i närheten SPECIELLT dom nyfikna...

Haha nej inte ni också! Vad är oddsen för att släktingar ska komma just på ÄL? Av alla månadens dagar. Haha, fan. Otroligt frustrerande att det ska vara på grund av dem man inte får till det, jag vägrar! Ur vägen släktingar, här ska göras barn! Hoppas både ni och vi lyckas trots släktingar;/
  • Loncelot
    copycat skrev 2016-06-12 20:27:18 följande:

Haha nej inte ni också! Vad är oddsen för att släktingar ska komma just på ÄL? Av alla månadens dagar. Haha, fan. Otroligt frustrerande att det ska vara på grund av dem man inte får till det, jag vägrar! Ur vägen släktingar, här ska göras barn! Hoppas både ni och vi lyckas trots släktingar;/

Ja men verkligen... Suck... Hoppas hoppas! Sämsta tidpunkten för släktträff man är helt slutpumpad...slutkörd...finito!
  • Dalkullan92

Ägglossning tidigare än jag trodde. Så bara att sexa på i kväll och i morgon :) Hoppas de tar sig den här månaden :)

• Cfmilla

Åh denna väntan... Just nu, vänta på äl det är så långt kvar. 2v... sedan... Vänta på bim... Haha! Men snart semester och då kommer jag förhoppningsvis att ha annat att tänka på eftersom vi ska segla.

Svar på tråden Bim Juli 2016