Inlägg från: Dalkullan92 |Visa alla inlägg
  • Dalkullan92

Bim Juli 2016

Hoppar in här jag oxå :) Har bim 30/6 eller 1/7 :)

Första barnet. Andra försöket :)

Har ÄL runt den 15/6 så har börjat med äl test nu :)

Evigt väntande.

• Dalkullan92

Ägglossning tidigare än jag trodde. Så bara att sexa på i kväll och i morgon :) Hoppas de tar sig den här månaden :)

• Dalkullan92
    Loncelot skrev 2016-06-13 18:04:25 följande:

Kan du dela med dig lite av dina för tidiga dagar till mig haha

Hade jag kunna så :D svårt att få till de när man ska bort ibland. :)
  • Dalkullan92
    Loncelot skrev 2016-06-14 12:49:16 följande:

Förstår, min äl kom idag 1-5dgr tidigare än vanligt Jippi säger jag, för oss gynnar det till max! Så får nu ser till att minst 2dgr sexa och sen är det bara att börja räkna ner igen!

Vilken tur :D

Då var vi äl granska så samtidigt

När har du bim ?? :) känns skönt att åka bort resten av veckan. Sen slipper jag tänka på å räkna ner just dom dagarna :P
  • Dalkullan92
    Loncelot skrev 2016-06-14 19:18:03 följande:

Då var ägglossningsdag nr1 avklarad känns ju toppen fortsättning följer...

Samma här. Fick positivt ÄL-test Måndags morgon.

Hade sex söndag måndag och tisdag. Så nu hoppas jag de tagit sig :) Som tur är åker vi i väg på drifting i morgon å hela helgen så slipper fundera så mycket och räkna ner då ????
  • Dalkullan92
    Loncelot skrev 2016-06-15 09:26:38 följande:

Toppen det måste kännas bra! Sexning kvar idag och för säkerhetsskull om det funkar även imorgon ni kör väl även idag?

Ja de känns bra. Har täckt upp dom mest fertila dagarna bra den här gången. Ja de ska vi försöka. ;)

Ja bra att försöka täcke upp så mycket som möjligt med sex runt ÄL. :) Hoppas de tar sig för er nu.

Första riktigt försöket nu. Han hade lunginflammation förra äl så blev bara en gång dagen innan possitivt ÄL-test. Förra månaden. :)
  • Dalkullan92
    Karitziana skrev 2016-06-15 19:48:10 följande:

Jag förstår mig inte på min kropp! Hade en jätte konstig mens, tre dagar över BIM och nästan ingenting. De första dagarna var det bara som bruna flytningar.

Nu är mensen över sedan tre dagar tillbaka. Men nu känns det nästan som ägglossningssymptom. Jag har känningar i högra sidan av nedre tjejmagen och ömma, svullna bröst.

Tog för skojsskull ett ägglossningstest igår, alltså två dagar efter mens. Det visade ett relativt klart streck. Tog ett till nu som jag knappt kunde se strecket på...

Vad betyder detta? Någon som har idéer varför man får utslag på ÄL test direkt efter mens? Förvirrad!!!

Testa att ta ett graviditettest. Då ägglossningstest reagera på gravidhormon er oxå. Ägglossningshormoner och gravidhormonerna är lika. Så testet visar på båda.

Så skulle kunna vara att du är gravid :)
  • Dalkullan92

Är på. Äl + 7 nu å 7 dagar till bim :)

De är försök 2 Först barnet. Om någon kan ändra de på bimlistan.

• Dalkullan92
    ungmamma16 skrev 2016-06-26 09:24:34 följande:

Lyckades få till de på typ alla fertila dagar och ÄL, är på ÄL +2 nu och ömma tuttar! Hoppas de går vägen denna gången nu :)

Man kan tyvärr inte känna något så tidigt då ägget inte ens fästs. De fäster först efter 5-7dagar efter ÄL. Men hoppas de tagit sig iaf :)
  • Dalkullan92

Hoppar in här på heltid nu :) Fick mensen tidigare. I måndags. Så har bim den 22-24 juli nu och Äl runt 13-15 juli. Ska köpa clearblue dubbel hormon indikator den här månaden :)

Hoppas på en april bäbis nu :D

Vad använder ni för metod för att pricka ägglossning??

Svar på tråden Bim Juli 2016