Inlägg från: Dalkullan92 |Visa alla inlägg
  • Dalkullan92

Bim Juli 2016

Ememem skrev 2016-07-13 23:48:52 följande:

Teststrecket måste vara minst lika starkt eller starkare för att vara positivt äl-test. Det där inte riktigt positivt än, mina kan se ut så några dagar. Ofta blir de så som din ungefär, sen minskar de igen nån dag för att sen bli lika starka. Jag tempar också för att bekräfta att äl varit, tycker det är skönt att veta.

Bifogar bild på mina tester som exempel :)

Testade i dag nu oxå. Hade inte kissa på 6 timmar. Men de testet var ännu ljusare :) så har kanske haft ägglossning men missat de på tester. Nästa månad blir de både billiga tester och clearblue enkel hormonindikator. Ska även spara dom så jag vet :) Tack för hjälpen.
  • Dalkullan92
    Rosenblad skrev 2016-07-18 09:47:31 följande:

Sådär, massor av grav och äl stickor uthämtade! Men, det står inte vilka som är vilka. Köpt från billigatester och det är gröna förpackningar och rosa. Vilka är vilka? :S

De står på testerna :) rosa är ägglossningstest och gröna är graviditetstest :)
  • Dalkullan92

Bim -6 i dag :) vill att tiden ska gå fortare. Ska försöka låta bli att testa innan bim. På söndag. Jobbar hela till torsdag och sen bröllop på fredag. Så hoppas hela veckan går fort :)

Någon mer som har bim runt 24-25 ??? När ska ni testa ??

:)

• Dalkullan92
    10oktober skrev 2016-07-18 09:18:08 följande:

BIM-7 idag, det närmar sig! Är bortrest till torsdag kväll, får se om jag lyckas hålla mig borta från att testa på fredag morgon ;)

Stort grattis till alla plus förresten! :D Tror inte jag har sagt det innan. Det ger en hopp att se att det faktiskt går! ;)

Hoppas att tiden går fort till 24-25 :) Har oxå bim då.

Ska försöka låta bli att testa innan bim den här månaden. Men de är väldigt svårt :)

Vilket försök är ni på???
  • Dalkullan92
    Loncelot skrev 2016-07-18 11:37:18 följande:

Jag också funderar på hur man ska kunna hålla sig från o testa tror inte det går men hoppas ja orkar vänta tills på fredag iallafall...hehe

Ja de är svårt att hålla sig ifrån att testa :)

men försöker tänkta att är jag gravid så visar de sig på bim oxå. Men kommer säkert testa fredag oxå. Eller lördag. Har bim på söndag :)
  • Dalkullan92
    Loncelot skrev 2016-07-22 10:29:06 följande:

Bim söndag/måndag gjorde ett nytt test igår självklart negativt, har haft molvärk i vänstra sidan o ömmar till när ja gör saker, jättekonstigt, har mer eller mindre hållt i sig sen ägglossningen, (självklart inte ett festande ägg de första 3-4dgr) borde väl visats igår kan ja tycka men samtidigt läste ja nånstans att det är ägget som avgör hur snabbt det visar sig på graviditetstest och inte individen i sig..

Samma här. testade i dag bim-2 negativt. Men känner inte så mycke heller. Haft ondare i brösten dom andra försöken när de inte tagit sig. Så jag vet inte :) de visar sig på söndag om mensen kommer eller inte :)
  • Dalkullan92
    Loncelot skrev 2016-07-22 10:29:06 följande:

Bim söndag/måndag gjorde ett nytt test igår självklart negativt, har haft molvärk i vänstra sidan o ömmar till när ja gör saker, jättekonstigt, har mer eller mindre hållt i sig sen ägglossningen, (självklart inte ett festande ägg de första 3-4dgr) borde väl visats igår kan ja tycka men samtidigt läste ja nånstans att det är ägget som avgör hur snabbt det visar sig på graviditetstest och inte individen i sig..

Samma här. testade i dag bim-2 negativt. Men känner inte så mycke heller. Haft ondare i brösten dom andra försöken när de inte tagit sig. Så jag vet inte :) de visar sig på söndag om mensen kommer eller inte :)
  • Dalkullan92

Bim i dag :) dag 28. Som jag har brukar haft. Har haft 26-27 dom 2 senaste månaderna. Har lite känningar i livmodern. Och inge pms humör ;) får hoppas inte mensen dyker upp underlagen. Tog ett test i fredags bim -2 men var neg. Så har inge test hemma nu. Får köpa i morgon.

• Dalkullan92

Är på bim +1 i dag och ingen mens. Har haft lite känningar i livmodern till och från. Testade i fredags och så hittade jag ett som jag tog igår kväll. Men båda neg :) så ska köpa i dag och ta i morgon om inte mensen kommit. Hoppas att de tagit sig :)

• Dalkullan92

BIM +2 i dag :) men ingen possitivt test än. Tog i morse. Får se om mensen kommer eller om jag får ett pluss. Jobbigt att inte veta. :)

• Dalkullan92

Bim +3 i dag. Har till och från som svag mensvärk. Inga öma bröst som jag brukar ha innan mens. Känns inte alls som den är på väg. Men har inte fått pluss är heller. Tog ett test igår.

Hur länge efter bim kan man plussa?? Någon som Inte plussa för än flera dagar efter bim??? :(

• Dalkullan92
    Ippaas skrev 2016-07-27 09:57:56 följande:

BIM +2 och ingen mens i sikte. Den brukar ju vara som en klocka! Alltid morgonen dag 30! Tog ett gravtest på BIM som var negativt. Gah!

Samma sits som mig. Är på bim +3 i dag. Tog neg test i går bim+2. Jobbigt att inte veta. Har de inte tagit sig. Vill man ju ha mensen så man kan göra ett nytt försök. Super jobbigt
  • Dalkullan92
    Minime90 skrev 2016-07-27 10:20:45 följande:

Jag plussade på BIM+21 :)

Då ska jag kanske inte tappa hoppet helt då :)
  • Dalkullan92
    amham skrev 2016-07-27 12:49:06 följande:

Jag är på BIM+5 idag och tog ett negativt test igår. Jag vill antingen ha mensen eller ett plus. Superjobbigt att vara "mittimellan" :)

Har du några symtom ?? :)
  • Dalkullan92

Bim +5 i dag. Igen mens i sikte och negativt test i morse. Så har tappat hoppet nu. Får testa med ägglossningstester snart å se om den hoppade över en månad å jag har ägglossning snart igen :)

Svar på tråden Bim Juli 2016