• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Anonym (EL)
    Loncelot skrev 2016-06-12 16:26:08 följande:

Min svärmor har varit lite sjuk fram och tillbaka men har nu börjat piggna på sig ordentligt men samtidigt har släktingar från utlandet bestämt sig för att komma väldigt pltsligt och självklart prickar dom in min ägglossning....pffff....jätteglad över att dom ska komma men kunde dom inte väntat några dagar tiill haha, vi fick reda på det idag att förmodligen så dimper dom ned på torsdag...EXAKT den dagen ägglossningen förväntas komma nu hoppas jag till max att den kommer på onsdag och att maken hinner komma hem på lunchen på torsdagen om det nu är så att den råkar komma då......SNÄLLA LÅT DEN KOMMA PÅ TISDAG...men har typ inte kommit dag14 på många många månader så förväntar mig inte att ha den turen med mig...så förstår nu till 100% er som prata om att ha släkt med släktningar i närheten SPECIELLT dom nyfikna...

Alltså I feel you. Min syster kom förbi lite spontant förra månaden. ALLA min fertila dagar.. Haha!
  • Anonym (EL)
    Dalkullan92 skrev 2016-06-13 06:56:23 följande:

Ägglossning tidigare än jag trodde. Så bara att sexa på i kväll och i morgon :) Hoppas de tar sig den här månaden :)

Woho! Håller tummarna.
  • Loncelot
    Anonym (EL) skrev 2016-06-13 14:34:35 följande:

Alltså I feel you. Min syster kom förbi lite spontant förra månaden. ALLA min fertila dagar.. Haha!

Så typiskt, nu verkar det som att flyget kommer torsdag kväll o det betyder förhoppningsvis dom kommer sova hos min mans mamma just den natten men pga andra själv ska dom bo här resterande.....3VECKORNA! Haha tack! Men förhoppningsvis så hinner ägglossningen passera, hoooppas!
  • Loncelot
    Dalkullan92 skrev 2016-06-13 06:56:23 följande:

Ägglossning tidigare än jag trodde. Så bara att sexa på i kväll och i morgon :) Hoppas de tar sig den här månaden :)

Kan du dela med dig lite av dina för tidiga dagar till mig haha
  • Anonym (EL)
    Loncelot skrev 2016-06-13 18:02:57 följande:

Så typiskt, nu verkar det som att flyget kommer torsdag kväll o det betyder förhoppningsvis dom kommer sova hos min mans mamma just den natten men pga andra själv ska dom bo här resterande.....3VECKORNA! Haha tack! Men förhoppningsvis så hinner ägglossningen passera, hoooppas!

Om inte annat får ni sätta hasp på sovrumsdörren
  • Loncelot
    Anonym (EL) skrev 2016-06-13 20:27:19 följande:

Om inte annat får ni sätta hasp på sovrumsdörren

Haha o gömma alla glas som man kan tjuvlyssna med hahhahaha
  • Loncelot

Så nu är det bara att köra på fick till det i söndags och nu blir det får ta en sista omgång på torsdag kväll, släktingarna kommer runt 22-tiden på torsdag så detta var alldeles förträffligt

Tisdag Max

Onsdag Max

Torsdag Hög

• copycat
    Loncelot skrev 2016-06-14 06:18:34 följande:

Ägglossning idag YES! wohooo!!!

Jaaaa! Köööör! :)
  • Fluffan86

Bör en vara orolig en haft "mens" som inte betedde sig som vanligt och det sen blir svaga plus lite mer än en vecka efter bim?

Svar på tråden Bim Juli 2016