• Sandans

fler 90-talister som vill följas åt till +?

Jag och min pojkvän planerar tillökning så småningom och är 24 respektive 27 år gamla. Det har nu gått 15 månader sedan jag tog sista p-sprutan och vi är hoppfulla om att äl ska komma igång snart. Vi vet att det kommer ta lite tid och har sagt att det sker-när-det-sker men vi pratar ofta om det och längtar. Speciellt nu när majoriteten av vår omgivning väntar/skaffat tillökning och vi längtat så länge:)

Det skulle vara kul att lära känna fler i samma sits och kunna peppa varandra längst vägen. Inte bara med äl tester utan gärna tips och råd till varandra för att öka chanserna att bli gravida eller äl möjligheter. Framförallt att ha en skön tråd med samhörighet.

• Svar på tråden fler 90-talister som vill följas åt till +?
  • feliciaka
    linnea91 skrev 2016-04-11 10:57:01 följande:

BIM idag och detta helt fantastiska resultat fick jag imorse! Lyckan är obeskrivlig. Jag trodde aldrig vi skulle lyckas på första försöket!

Grattis! Vi lyckades också på första försöket! Gud vad kul :D
  • linnea91
    feliciaka skrev 2016-04-11 12:16:32 följande:

Grattis! Vi lyckades också på första försöket! Gud vad kul :D

Grattis till er också!

Jag gjorde ett predictor early-test i torsdags för att se om de kunde visa +, vilken de inte gjorde. Så jag gav helt och hållet upp hoppet om att vi hade lyckats. Men jag besluta mig för att göra ytterligare ett test(cb-digital) idag på BIM eftersom min sambo åker bort och jobbar under veckorna så ville att han skulle vara med ifall de skulle visa sig vara positivt. Vilket de var. Glädjetårarna rann både för mig och sambon!!
  • Fridson
    linnea91 skrev 2016-04-11 13:39:33 följande:
    Grattis till er också!

Jag gjorde ett predictor early-test i torsdags för att se om de kunde visa +, vilken de inte gjorde. Så jag gav helt och hållet upp hoppet om att vi hade lyckats. Men jag besluta mig för att göra ytterligare ett test(cb-digital) idag på BIM eftersom min sambo åker bort och jobbar under veckorna så ville att han skulle vara med ifall de skulle visa sig vara positivt. Vilket de var. Glädjetårarna rann både för mig och sambon!!
    Stort grattis !! Vad underbart !! Kyss 

• Emsan91
    feliciaka skrev 2016-04-11 09:31:05 följande:

Hej allesammans!

Hur går det för er alla nu? Har inte varit aktiv på några dagar då jag varit i Stockholm och jobbat! 

Jag plussade svagt förra veckan men fick "inte gravid" på CB digital, tog ett sådant idag och fick "gravid 1-2" så nu känns det mer verkligt! Jag är såååå glad och hoppas allt går bra!!!

Så himla kul för er!! :)

Själv har jag ÄL i dagarna, känner av den rätt mycket, och har bim den 26... får se om det blir något :) hihi
  • Fridson

Igår upptäckte jag att jag hade en liten brunaktig flytning, var säker på att nu kommer mensen. Men inget mer idag. Så himla skumt, min kropp måste sluta jävlas nu, jag blir ju crazy Skrikandes

• PMEH

Så kul för er som plussat!! Jag väntar på BIM nu, som är den 21/4 :)

• ally01

Här har det de två senaste dagarna varit en tempdipp så förväntar mig mensen idag eller imorgon. Verkar ha kortare mellan äl och Bim än jag trott. Hur går det för er andra?:)

• PMEH
    ally01 skrev 2016-04-14 09:16:56 följande:

Här har det de två senaste dagarna varit en tempdipp så förväntar mig mensen idag eller imorgon. Verkar ha kortare mellan äl och Bim än jag trott. Hur går det för er andra?:)

Här väntar jag på bim, men är bara på äl +5 idag :) hur pass mycket har din temp dippat? Har du en bild?
  • Loppalisa
    ally01 skrev 2016-04-14 09:16:56 följande:

Ja då kanske den är på väg? Min mens håller i sig och tempen bara fortsätter att gå ner. Första gå gången jag tempade, några dagar innan mens så låg jag på 36,61 och idag låg jag på 36,28. Men det kanske är normalt med så stor skillnad? Det verkar ju som att jag hade ägglossning i alla fall så det är ju bra. Vi hade däremot aldrig sex runt de dagarna som ÄL borde ha varit så inte jättekonstigt att det inte tog sig denna gången.
  • ally01
    Loppalisa skrev 2016-04-14 09:32:19 följande:

Ja då kanske den är på väg? Min mens håller i sig och tempen bara fortsätter att gå ner. Första gå gången jag tempade, några dagar innan mens så låg jag på 36,61 och idag låg jag på 36,28. Men det kanske är normalt med så stor skillnad? Det verkar ju som att jag hade ägglossning i alla fall så det är ju bra. Vi hade däremot aldrig sex runt de dagarna som ÄL borde ha varit så inte jättekonstigt att det inte tog sig denna gången.

Men nu när mensen kommit blir det iaf lättare för oss att träffa in och beräkna äl nästa gång:) tror tempskillnaden är vanlig:)
Svar på tråden fler 90-talister som vill följas åt till +?