• Emsan91

fler 90-talister som vill följas åt till +?

Hallå! Jag hänger gärna med här! Både jag och min sambo är 25 och tänkte väl börja försöka snart.. har två missfall i bagaget (för ungefär ett år sedan) så känns lite oroligt att börja om.. men, hoppas på bättre lycka nu! ????

• Emsan91
    feliciaka skrev 2016-04-06 18:33:41 följande:

Asså jag vet inte vad jag ska tro eller hoppas, är i chock.. Kan de verkligen vara så att vi lyckades på första försöket?! Ska köpa ett clearblue digital och ta ett nytt imorgon. Enligt stickan är jag gravid?! asså aaaaaaaahhhh :D 

Ja det ser ju verkligen ut så! :) gör så! du får uppdatera efter digitaltestet imorgon :D
  • Emsan91
    feliciaka skrev 2016-04-07 08:33:27 följande:

Tack ALLA som skrivit grattis! Jag är fortfarande skeptisk.. Jag ska promenera bort till apoteket nu och köpa ett CB digital, så fort jag testat med det uppdaterar jag igen!! 

Gud va kul! Hoppas hoppas :)
  • Emsan91
    feliciaka skrev 2016-04-07 11:13:54 följande:

Hej allesammans! Har tagit ett digitalt nu och det stod "inte gravid"...

Besvikelsen är maxad.. Dock konstigt att jag fått positivt på de andra två.. Jag vet inte vad som händer. Någon som känner till det här? Att få positivt på vissa test men negativt på andra? Ett streck är väl alltid ett streck - oavsett hur svagt det än är? Får väl inte upp ett streck om jag inte är gravid? Ingen mens än.. men så länge den håller sig borta finns det väl hopp. 

Jag tror också bara att det är för tidigt. Skulle va konstigt annars... :) när skulle du haft mens? :)
  • Emsan91
    feliciaka skrev 2016-04-07 11:47:28 följande:

Tror ni?? Jag hoppas det!! Tack snälla för era snälla och positiva kommentarer! Guldvärt!

Hade bim igår så de är ju i tidigaste laget endå.. Vissa plussar ju innan bim, andra på bim och många långt efter.. Jag fick ju ett plus på bim (igår) och även idag, hoppas hoppas de bara är för tidigt för ett digitalt!!!

Okej! Jag testade med ett vanligt CB på min bim dag när jag blev gravid.. det var så svagt att det knappt syntes - såg ut som dina. Tog ett digitalt typ bim+3 och då stod det Gravid. :)
  • Emsan91
    feliciaka skrev 2016-04-07 12:29:18 följande:

Bättre bild:

Jaa! Det ÄR plus! Tre test kan inte ha fel ;) du är preggo!
  • Emsan91
    feliciaka skrev 2016-04-11 09:31:05 följande:

Hej allesammans!

Hur går det för er alla nu? Har inte varit aktiv på några dagar då jag varit i Stockholm och jobbat! 

Jag plussade svagt förra veckan men fick "inte gravid" på CB digital, tog ett sådant idag och fick "gravid 1-2" så nu känns det mer verkligt! Jag är såååå glad och hoppas allt går bra!!!

Så himla kul för er!! :)

Själv har jag ÄL i dagarna, känner av den rätt mycket, och har bim den 26... får se om det blir något :) hihi
Svar på tråden fler 90-talister som vill följas åt till +?