• Sandans

fler 90-talister som vill följas åt till +?

Jag och min pojkvän planerar tillökning så småningom och är 24 respektive 27 år gamla. Det har nu gått 15 månader sedan jag tog sista p-sprutan och vi är hoppfulla om att äl ska komma igång snart. Vi vet att det kommer ta lite tid och har sagt att det sker-när-det-sker men vi pratar ofta om det och längtar. Speciellt nu när majoriteten av vår omgivning väntar/skaffat tillökning och vi längtat så länge:)

Det skulle vara kul att lära känna fler i samma sits och kunna peppa varandra längst vägen. Inte bara med äl tester utan gärna tips och råd till varandra för att öka chanserna att bli gravida eller äl möjligheter. Framförallt att ha en skön tråd med samhörighet.

• Svar på tråden fler 90-talister som vill följas åt till +?
  • Sandans

Vad roligt att ni vill följas åt! :)
    Jag har också tänkt att prova natural cykles för att få lite mer koll på ungeförlig äl osv men det där med att ta tempen varje mårgon känns som något jag snabbt skulle kunna glömma bort.

• Sandans

Wow måste också testa natural cykes. Hade varit skönt att ha koll på kroppen och inte noja. Jag är sån som nojar sönder annars. :) hade äl i onsdags och väntar nu spänt på om mensen kommer som den ska näst nästa vecka eller inte. Vi pratar mycket om det men har mer tänkt att satsa ordentligt med är tester och så efter sommaren så vi har resa och flytt inplanerad och tänkte njuta av vin i solen ordentligt en sista gång på ett tag :) men nu när vi väl bestämt oss för att köra så är det omöjligt ty inte räkan och hoppas. Vi är lika ivriga båda två.

För övrigt ser jag också ett plus F. Grattis! Ni måste vara i extas ????

• Sandans
    Fridson skrev 2016-04-10 12:13:52 följande:

Enligt beräkningar skulle den ha kommit 28/3.. men utgår att jag blev utan den här månaden så att säga. Så jag borde haft äl runt 7/4 va?

Har fått testförbud från min sambo :p så jag lär vänta nån vecka i alla fall. Om jag kan!

Ja, det var hemskt!! Efter p pillrena hade jag 5-7 dagar och det var ju drömmen mot 9 superblödande dagar. Då med binda... :/

Det är svårt att inte testa. Man känner helt plötsligt exakt allt som pågår i kroppen.

Har inte haft äl alls på 15 månader (aldrig mer p-spruta) men ändå haft regelbunden mens. Känner mig lurad av min kropp på något vis. Vågar inte kolla med äl tester heller för är rädd att bli besviken men så hade jag "beräknad äl" i veckan och vi körde på. Nu kan man liksom inte sluta hålla tummarna i smyg :)
  • Sandans

BIM+2 idag och inga riktiga menssymtom ännu ????

Svar på tråden fler 90-talister som vill följas åt till +?