• Sandans

fler 90-talister som vill följas åt till +?

Jag och min pojkvän planerar tillökning så småningom och är 24 respektive 27 år gamla. Det har nu gått 15 månader sedan jag tog sista p-sprutan och vi är hoppfulla om att äl ska komma igång snart. Vi vet att det kommer ta lite tid och har sagt att det sker-när-det-sker men vi pratar ofta om det och längtar. Speciellt nu när majoriteten av vår omgivning väntar/skaffat tillökning och vi längtat så länge:)

Det skulle vara kul att lära känna fler i samma sits och kunna peppa varandra längst vägen. Inte bara med äl tester utan gärna tips och råd till varandra för att öka chanserna att bli gravida eller äl möjligheter. Framförallt att ha en skön tråd med samhörighet.

• Svar på tråden fler 90-talister som vill följas åt till +?
  • feliciaka

Hej allesammans! Har tagit ett digitalt nu och det stod "inte gravid"...

Besvikelsen är maxad.. Dock konstigt att jag fått positivt på de andra två.. Jag vet inte vad som händer. Någon som känner till det här? Att få positivt på vissa test men negativt på andra? Ett streck är väl alltid ett streck - oavsett hur svagt det än är? Får väl inte upp ett streck om jag inte är gravid? Ingen mens än.. men så länge den håller sig borta finns det väl hopp. 

• ally01
    feliciaka skrev 2016-04-07 11:13:54 följande:

Besvikelsen är maxad.. Dock konstigt att jag fått positivt på de andra två.. Jag vet inte vad som händer. Någon som känner till det här? Att få positivt på vissa test men negativt på andra? Ett streck är väl alltid ett streck - oavsett hur svagt det än är? Får väl inte upp ett streck om jag inte är gravid? Ingen mens än.. men så länge den håller sig borta finns det väl hopp. 

Förmodligen bara för tidigt att testa med digitala! Dina sträck var så tydliga att jag skulle bli chockad om du inte hade en bebbe där inne:) lycka till!
  • Loppalisa

Förstår att du är besviken men tappa inte hoppet :) Kan ju vara som Ally01 skriver, att det fortfarande är lite tidigt med digitaltest. 
  • Emsan91

Jag tror också bara att det är för tidigt. Skulle va konstigt annars... :) när skulle du haft mens? :)
  • feliciaka

Tror ni?? Jag hoppas det!! Tack snälla för era snälla och positiva kommentarer! Guldvärt!

Hade bim igår så de är ju i tidigaste laget endå.. Vissa plussar ju innan bim, andra på bim och många långt efter.. Jag fick ju ett plus på bim (igår) och även idag, hoppas hoppas de bara är för tidigt för ett digitalt!!!

• Emsan91
    feliciaka skrev 2016-04-07 11:47:28 följande:

Tror ni?? Jag hoppas det!! Tack snälla för era snälla och positiva kommentarer! Guldvärt!

Hade bim igår så de är ju i tidigaste laget endå.. Vissa plussar ju innan bim, andra på bim och många långt efter.. Jag fick ju ett plus på bim (igår) och även idag, hoppas hoppas de bara är för tidigt för ett digitalt!!!

Okej! Jag testade med ett vanligt CB på min bim dag när jag blev gravid.. det var så svagt att det knappt syntes - såg ut som dina. Tog ett digitalt typ bim+3 och då stod det Gravid. :)
Svar på tråden fler 90-talister som vill följas åt till +?