• Sandans

fler 90-talister som vill följas åt till +?

Jag och min pojkvän planerar tillökning så småningom och är 24 respektive 27 år gamla. Det har nu gått 15 månader sedan jag tog sista p-sprutan och vi är hoppfulla om att äl ska komma igång snart. Vi vet att det kommer ta lite tid och har sagt att det sker-när-det-sker men vi pratar ofta om det och längtar. Speciellt nu när majoriteten av vår omgivning väntar/skaffat tillökning och vi längtat så länge:)

Det skulle vara kul att lära känna fler i samma sits och kunna peppa varandra längst vägen. Inte bara med äl tester utan gärna tips och råd till varandra för att öka chanserna att bli gravida eller äl möjligheter. Framförallt att ha en skön tråd med samhörighet.

• Svar på tråden fler 90-talister som vill följas åt till +?
  • Emsan91
    feliciaka skrev 2016-04-06 18:33:41 följande:

Asså jag vet inte vad jag ska tro eller hoppas, är i chock.. Kan de verkligen vara så att vi lyckades på första försöket?! Ska köpa ett clearblue digital och ta ett nytt imorgon. Enligt stickan är jag gravid?! asså aaaaaaaahhhh :D 

Ja det ser ju verkligen ut så! :) gör så! du får uppdatera efter digitaltestet imorgon :D
  • PMEH

Jag ser!! Grattis :D

feliciaka skrev 2016-04-06 18:06:57 följande:

Ja, jag testade nu...

Inbillar jag mig eller är där ett streck?!

• Fridson

GRATTIS Feliciaka!! Vilken lycka :D

201405; jag vet faktiskt inte.. hehe. Har haft lite hugg i äggstockarna nån vecka sen. Vet inte om jag skrivit det; men har kollat ev cysta på vul för 1 vecka sedan men allt såg bara bra ut. Inga tecken på graviditet men det var för tidigt så sa min BM (har ju BIM +8-9 idag) :(

• Loppalisa
    PMEH skrev 2016-04-06 14:04:17 följande:
    Vi är också förlovade sen ett år tillbaka :) vi har pratat om att gifta oss men inte bestämt något datum än och nu har vi ju börjat försöka bli gravida så det blir väl att vi gifter oss lite senare :) jag trodde att vi skulle hinna gifta oss innan sambon ville ha barn men sen tog han upp att han var redo för barn och ville att vi skulle börja försöka om jag också ville det så nu blev det så istället
    Ja men jag hade också alltid tänkt mig att vi skulle gifta oss först men barn känns mycket mer lockande :)
    201405 skrev 2016-04-06 15:04:23 följande:
    Vi är "bara" sambos :) vi kommer prioritera att köpa hus/lägenhet innan ev bröllop, vi letar nu men inte hittat något bra än :) men så småningom vill vi självklart gifta oss, väntar bara på att han ska fria ;)
    Vi prioriterar också boende men här i Stockholm är det ju inte billigt. Vi får se om vi hinner köpa något innan barn men det är min förhoppning :) 
    feliciaka skrev 2016-04-06 18:06:57 följande:

Ja, jag testade nu...

Inbillar jag mig eller är där ett streck?!

Jag ser strecket! Wow grattis! Va kul!!

• feliciaka

Från imorse.. Ser ni fortfarande ett streck?? Jag ser det, dock svagt men visst är där ett idag också?! Skall bege mig till apoteket och köpa ett CB när dom öppnar nu kl 09...

• Loppalisa
    feliciaka skrev 2016-04-07 08:22:55 följande:

Från imorse.. Ser ni fortfarande ett streck?? Jag ser det, dock svagt men visst är där ett idag också?! Skall bege mig till apoteket och köpa ett CB när dom öppnar nu kl 09...

Jag ser det svagt! :)
  • Fridson

Det är ett streck! Åh vad kul, grattis igen! Skrattande

• feliciaka

Tack ALLA som skrivit grattis! Jag är fortfarande skeptisk.. Jag ska promenera bort till apoteket nu och köpa ett CB digital, så fort jag testat med det uppdaterar jag igen!! 

• ally01
    feliciaka skrev 2016-04-07 08:33:27 följande:

Tack ALLA som skrivit grattis! Jag är fortfarande skeptisk.. Jag ska promenera bort till apoteket nu och köpa ett CB digital, så fort jag testat med det uppdaterar jag igen!! 

Jag ser det:) lycka till och uppdatera oss efter det digitala:)
  • Emsan91
    feliciaka skrev 2016-04-07 08:33:27 följande:

Gud va kul! Hoppas hoppas :)
Svar på tråden fler 90-talister som vill följas åt till +?