• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Anonym (Psycho - Hitchcock)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-23 11:14:47 följande:
    Vad för namn är det du tänker på?
    Slutar på --pati. Ringer det någon klocka?
  • BioBonus
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-23 20:49:23 följande:

Vi får se hur det slutar just nu är den nya trevlig och bråkar inte, hoppas det håller i sig.

Passa då på och prata med henne om att du vill ha kontakt med dina barn och föräldrar!!
  • Anonym (Vet ej)
    BioBonus skrev 2016-03-23 21:53:11 följande:

Passa då på och prata med henne om att du vill ha kontakt med dina barn och föräldrar!!

Tyvärr vände hon ikväll igen o det för att mitt ex skrev om att hon ville prata så nu har jag fått blocka meddelanden så exet inte kan nå mej den nya verkar ha ögon överallt fasen trodde detta skulle ge sig nu ska försöka sova nu för detta tar.
  • Anonym (Lilla My)

Trollar Ts eller? Är väl ingen normal som frågar vad man väljer när det gäller sina barn eller nån brud med psychovarning. Fast i och med att Ts frågar så kanske barnen har det bättre utan honom.

• Anonym (J)
    Anonym (Lilla My) skrev 2016-03-23 23:14:46 följande:

Trollar Ts eller? Är väl ingen normal som frågar vad man väljer när det gäller sina barn eller nån brud med psychovarning. Fast i och med att Ts frågar så kanske barnen har det bättre utan honom.

Exakt så är det.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Psycho - Hitchcock) skrev 2016-03-23 21:46:44 följande:

Slutar på --pati. Ringer det någon klocka?

psyko.... Kanske?
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Lilla My) skrev 2016-03-23 23:14:46 följande:

Trollar inte och nu är jag så slut så behöver få sova så hoppas jag kunna tänka klarare i morrn.
  • Anonym (Skitfarsa)

Hoppas innerligen detta är en troll tråd! Shit jag blir påmind om min pappa och känner precis att jag är så jäkla tacksam. Han har alltid funnits där, älskat villkorslöst, nu är han världens bästa morfar! Tycker ärligt innerligt synd om dina barn som har en så jäkla okänslig, egoistisk och elak farsa. Karma det här kommer bita dig i röven

• Anonym (Vet ej)

Ingen trolltråd önskar faktiskt själv att det var det men tyvärr. Ingen bra sömn i natt trots att jag hade kärleken bredvid mej tankarna snurrar kan jag säga. Kanske jag tar och flyttar till annat land så jag kommer bort från detta.

Svar på tråden Barnen eller den nya.