• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Anonym (E)

Den nya är ju dum i huvudet...

• sextiotalist
    LFF skrev 2016-03-22 15:42:51 följande:

Men han får ju sex när han vill och det är ju det viktiga....

Det glömde jag

Undrar hur han löser det när impotensen slår till?
  • Anonym (korkat)

Ja du verkar verkligen ha hittat en guldklimp, grattis..... NOT Kräks

Alltså, vafan ser du hos den nya donnan, förutom att hon har en fitta? hon verkar inte vara riktigt frisk.

Jag antar att när du tröttnat på henne så kommer du ångra att du valt bort dina ungar för att få doppa veken och kommer bli en av dessa patetiska män som 20 år senare ska "återförenas" med sina barn som de tidigare skitit i och som inte vill ha med dem att göra för de har inte varit en del av deras liv.

• Anonym (Vet ej)

[quote=76465534][quote-nick]Anonym (korkat) skrev 2016-03-22 17:34:21 följande:[/quote-nick]Ja du verkar verkligen ha hittat en guldklimp, grattis..... NOT 

Alltså, vafan ser du hos den nya donnan, förutom att hon har en fitta? hon verkar inte vara riktigt frisk.

Jag antar att när du tröttnat på henne så kommer du ångra att du valt bort dina ungar för att få doppa veken och kommer bli en av dessa patetiska män som 20 år senare ska "återförenas" med sina barn som de tidigare skitit i och som inte vill ha med dem att göra för de har inte varit en del av deras liv.[/

Saknar såklart barnen ibland men ju längre tiden går desto lättare blir det. Saknar även exet för hon var grymm när det gäller sexlivet den sista tiden.

Den nya är yngre än mitt ex hon och exet går inte att jämnföra, vare sig kroppsligt utseendemässigt eller på nått annat vis, och om jag skulle få problem med potensen så finns alltid dom blå.

• Anonym (Vet ej)
    BioBonus skrev 2016-03-22 15:12:14 följande:

Att "ta bort exet" som vän är inte samma sak som att välja bort sina barn, vilket du gjort.

Det var inte mitt beslut utan den nya som tyvärr ville att jag skulle ta bort henne.
  • sextiotalist
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-22 17:52:51 följande:

Det var inte mitt beslut utan den nya som tyvärr ville att jag skulle ta bort henne.

Aha, du kan inte stå upp för dig själv, inte det minsta manlig med andra ord.
  • Anonym (Vet ej)
    sextiotalist skrev 2016-03-22 17:55:32 följande:

Aha, du kan inte stå upp för dig själv, inte det minsta manlig med andra ord.

Jo det kan jag men jag vill inte ha något bråk som det skulle ha blivit om jag inte tagit bort henne.
  • Anonym (G)

Välj din nya. Ni förtjänar varandra och barnen mår nog bättre om de slipper dig.

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (G) skrev 2016-03-22 18:18:46 följande:

Välj din nya. Ni förtjänar varandra och barnen mår nog bättre om de slipper dig.

Får se hur jag gör har ett o annat att tänka över.
  • BioBonus
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-22 17:52:51 följande:

Ja just ja - du har ju noll egen vilja och skyller allt på alla andra. Glömde det. Silly me.
Svar på tråden Barnen eller den nya.