• Bär

Fler som precis börjat att försöka bli gravida??

Hej alla!

I lördags så bestämde vi oss äntligen för att börja försöka skaffa barn. Det var han som tog upp det och sa att han tyckte det var dags och jag hade inte kunnat bli gladare då jag väntat några månader på att han skulle bli redo. 

Vi blev så ivriga att vi satte igång direkt, vilket passade bra för jag borde ha ägglossning snart, svårt att säga då jag har lite oregelbunden mens, men det borde vara denna vecka den är, så nu blir det att ligga i, haha Skrattande

Är det någon annan som just startat och vill följas åt? 

• Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??
  • Bär
    Helen3 skrev 2016-03-24 07:47:35 följande:

Fick ett plus i måndags på bim-1 :) är på 4+2 idag, funderar på att köpa ett digitalt men vill samtidigt leva i nuet men är ändå orolig! Så det tog sig på andra försöket för oss, så glad!

Grattis!! Vilket starkt och fint plus!!
  • Bebissugen123

Hoppar gärna in här om jag får:)

Grattis till alla som plussat:)

Vi har inte blrjat än men skall börja i maj efter vår flytt. Har väldigt regelbunden mens så tror att nästa ägglossning blir i juni.

Hur gamla är alla?

• Summerstriker

Här kom mensen som en klocka på morgonen.. Så blir nya tag i april. Det som faktiskt glädjer mig är att min menscykel äntligen verkar har blivit normal efter mitt missfall i december.

• Helen3

Va tråkigt!

Håller tummarna att det tar sig snart!

Summerstriker skrev 2016-03-28 06:23:43 följande:

Här kom mensen som en klocka på morgonen.. Så blir nya tag i april. Det som faktiskt glädjer mig är att min menscykel äntligen verkar har blivit normal efter mitt missfall i december.

• Septemberkid

Jag var gravid! :D eller är! Fick svagt svagt streck igår och positivt idag. Nu har symptomen ökat rejält med så det är ingen frågan om hihi är såå glad. Mest chockad dock. Nästan så man inte vågar tro det är sant.

• naawnoue
    Septemberkid skrev 2016-03-28 12:46:10 följande:

Jag var gravid! :D eller är! Fick svagt svagt streck igår och positivt idag. Nu har symptomen ökat rejält med så det är ingen frågan om hihi är såå glad. Mest chockad dock. Nästan så man inte vågar tro det är sant.

Grattis! :D
  • Bär
    Summerstriker skrev 2016-03-28 06:23:43 följande:

Nej, vad tråkigt...

Du ska se att det tar sig nästa gång, håller tummarna!!
  • Bär

Grattis!!! :D
  • Helen3

Grattis!!! :)

• Emmea

Denna tråden vill jag hänga med i.

På fredag tar jag ut min p-stav som suttit ett halvår för långe så jag känner redan att allt har börjat återgå till det normala men efter fredag så börjar resan mot att bli en till i familjen. Kommer bli spännande att följas åt

Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??