• Bär

Fler som precis börjat att försöka bli gravida??

Hej alla!

I lördags så bestämde vi oss äntligen för att börja försöka skaffa barn. Det var han som tog upp det och sa att han tyckte det var dags och jag hade inte kunnat bli gladare då jag väntat några månader på att han skulle bli redo. 

Vi blev så ivriga att vi satte igång direkt, vilket passade bra för jag borde ha ägglossning snart, svårt att säga då jag har lite oregelbunden mens, men det borde vara denna vecka den är, så nu blir det att ligga i, haha Skrattande

Är det någon annan som just startat och vill följas åt? 

• Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??
  • Septemberkid

Men ååh vad härligt! Grattis! Måste kännas helt underbart! Tur att du testade då, så slapp du vänta mer ;)

• Bär
    Septemberkid skrev 2016-03-15 09:05:42 följande:

Men ååh vad härligt! Grattis! Måste kännas helt underbart! Tur att du testade då, så slapp du vänta mer ;)

Tack!!!

Hade bara känslan att jag borde testa och se vad rätt det var :D

Nu är det bara att hålla tummarna att det går vägen :D
  • Bär

Var tvungen att testa mig igen, för jag kan knappt tro det är sant och visst visade det plus igen, fast jag inte använde morgonurin :D

Har ett digitalt test med, med veckoindikator, men ska nog testa den imorgon :D

• Makintoch
    Bär skrev 2016-03-15 12:12:38 följande:

Var tvungen att testa mig igen, för jag kan knappt tro det är sant och visst visade det plus igen, fast jag inte använde morgonurin :D

Har ett digitalt test med, med veckoindikator, men ska nog testa den imorgon :D

Gud vad roligt!! Stort grattis!!
  • björkis123
    Bär skrev 2016-03-15 08:52:38 följande:

Tog en bättre bild strax efter jag laddade upp förra, ingen tvekan där!!

Jag kan knappt förstå det, är helt skakis! Trodde aldrig att det skulle gå på första försöket. Trodde vi skulle få kämpa i månader! Jag är i chock!

Tack snälla ni :D

Stort grattis till plusset! Precis som jag! :) trodde inte heller att det skulle gå på första, hade förberett mig mentalt på ett år typ också bara pang bom, blev också väldigt överraskat :)
  • Bär

Tack för alla grattis, känns helt underbart :D

Verkligen inga tvivel här inte :D

• Helen3
    Bär skrev 2016-03-15 21:24:14 följande:

Tack för alla grattis, känns helt underbart :D

Verkligen inga tvivel här inte :D

Häftigt :) stort grattis!
  • Bär
    Summerstriker skrev 2016-03-15 22:05:00 följande:

Hade ju äl igår och idag har jag haft en konstig känsla hela dagen i tjejmagen.. Hmm...

Var så jag kände med. Redan 2 dagar efter vi bestämt oss för att börja försöka direkt så hade jag b.la molande känsla och den höll i sig ända tills nu. Nu känns det annorlunda, mer som träningsvärk.

Och så har jag börjat fått mer och mer illamående. Känns ju så himla overkligt det här!
Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??