• Bär

Fler som precis börjat att försöka bli gravida??

Hej alla!

I lördags så bestämde vi oss äntligen för att börja försöka skaffa barn. Det var han som tog upp det och sa att han tyckte det var dags och jag hade inte kunnat bli gladare då jag väntat några månader på att han skulle bli redo. 

Vi blev så ivriga att vi satte igång direkt, vilket passade bra för jag borde ha ägglossning snart, svårt att säga då jag har lite oregelbunden mens, men det borde vara denna vecka den är, så nu blir det att ligga i, haha Skrattande

Är det någon annan som just startat och vill följas åt? 

• Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??
  • Bär
    Summerstriker skrev 2016-03-13 20:40:36 följande:

Tror ni att ägglossningen börjar närma sig för mig? :)

Ser helt klart ut som det!!

Bara att börja mysa på ordentligt nu :D
  • Summerstriker
    Bär skrev 2016-03-13 20:46:09 följande:
    Ser helt klart ut som det!!

Bara att börja mysa på ordentligt nu :D
    Åh vad spännande, första månaden med äl-test.. Och vi ligger på bra här hemma. Haha ;)
  • Mammatilljesperochkevin06

Hänger gärna med i tråden;) försöker få ett 3 barn har 2 sedan. Tidigare och har nytt förhållande å vi försöker få bäbis har tyvärr fått 2 MF på kort tid så försöker igen :) nu har jag äl så är aktiv om man säger så;) ka. Till lägga jag har oregelbunden mens här med

• Helen3

Hänger också på :) försök två denna månad. Bim 22/3 och har legat i ordentligt innan och efter äl! Har en dotter född hösten -12 dock med annan pappa.

• Makintoch
    Helen3 skrev 2016-03-13 21:40:17 följande:

Hänger också på :) försök två denna månad. Bim 22/3 och har legat i ordentligt innan och efter äl! Har en dotter född hösten -12 dock med annan pappa.

Spännande, jag har BIM 21/3!
  • Septemberkid

Hänger gärna på här jag med! 

Sambon och jag bestämde oss för att sätta igång så vi är inne på första försöket nu. Har en dotter på 1,5 :). Hade ÄL 12/3 och vi har myst på bra, haha. Iaf har jag också oregelbunden mens men chansar typ på BIM runt 30/3. 

Lite jobbigt när man inte vet. Men nu är det bara att vänta.. Med dottern gick det på första så hoppas hoppas. 

• Bär

Välkommen alla nya :D

Håller tummarna för er alla!

Här går jag runt och väntar för att se om mensen dyker upp denna vecka innan jag testar.

Den skulle ha dykt upp tidigaste igår, men senast på onsdag nästa vecka.

Min sambo är ivrig och vill testa så fort som möjligt, men jag sa att vi väntar tills fredag iallafall :)

Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??