Inlägg från: Septemberkid |Visa alla inlägg
  • Septemberkid

Fler som precis börjat att försöka bli gravida??

Hänger gärna på här jag med! 

Sambon och jag bestämde oss för att sätta igång så vi är inne på första försöket nu. Har en dotter på 1,5 :). Hade ÄL 12/3 och vi har myst på bra, haha. Iaf har jag också oregelbunden mens men chansar typ på BIM runt 30/3. 

Lite jobbigt när man inte vet. Men nu är det bara att vänta.. Med dottern gick det på första så hoppas hoppas. 

• Septemberkid

Men ååh vad härligt! Grattis! Måste kännas helt underbart! Tur att du testade då, så slapp du vänta mer ;)

• Septemberkid

Alltså jag kanske är galen men, jag börjar verkligen tro att jag är gravid :D Vad tror ni? Är det för tidigt för att känna? Hade ÄL i helgen som var. Alltså är jag nånstans på äl+5 eller 6.

Symptom:

?Molande värk (speciellt när jag sitter eller böjer mig framåt. Om jag sätter mig hastigt känns det som en duns i tjejmagen, vet inte hur jag ska förklara :) )

?Flytningar (aldrig annars förutom på äl)

?Trötthet (på morgonen känns det som jag aldrig sovit och börjar gäspa vid 16 fram tills jag går å lägger mig. Trött!)

?Drömmer konstigt.

?Huvudvärk

? kissar konstant

Alla forum jag läser säger att det är för tidigt när andra skrivit dessa symptom. Jag är otålig och så förväntansfull så jag snart spricker!

• Septemberkid

Jag var gravid! :D eller är! Fick svagt svagt streck igår och positivt idag. Nu har symptomen ökat rejält med så det är ingen frågan om hihi är såå glad. Mest chockad dock. Nästan så man inte vågar tro det är sant.

Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??