Anonym (Hmmm) skrev 2016-02-03 21:37:29 följande:
Ha ha på dig du. Mitt barn har aldrig haft någon bonusmamma och kommer aldrig ha det så vem skulle jag vara svartsjuk på?
Men jag antar att du kände igen dig och tog åt dig.
Försök tänka att han är med dig nu och det "enda" som är kvar av deras kärlek är barnen. Så kanske det känns lite lättare för dig?!

Haha, herregud vad vill du? Jag är verkligen inte på något sätt svartsjuk på min sambos ex, hon har ingenting som inte jag har tio gånger bättre. Jo, förresten, jag har mer tid med hennes barn än jag vill ha (mycket mer tid än vad hon har), men jag antar att det mer är hennes förlust än min vinst. Eller jag hoppas att hon ser det som en förlust, men man vet aldrig med henne så tyvärr tror jag inte hon ser det som en förlust. Hur som helst så det är verkligen inget problem för mig, det finns ingenting för mig att vara svartsjuk på. Så du kan ta dina spekulationer någon annanstans. Jag behöver inte dina "tips". Du är sjuk enkelspårig som tror att man som ny partner är svartsjuk på hur snygg och framgångsrik biomamman är, troligen finns det ett och annat som man hört/sett som gör att man knappt kan respektera henne pga idioti. Så du är nog helt ute och cyklar när du säger 99/100.