klariis skrev 2016-04-20 15:59:29 följande:
Ja, det var det ända jag inte tyckte var bra. Jag vill ha tvillingar. Jag vill så gärna ha 3 barn, hade varit skönt med tvillingar så slipper jag känna stress som jag gör nu. Men annars är letrozol kanon, kommer antagligen få ta dom nästa cycle också om det inte fungerar denna gång. Sen blir det IVF, vilket jag är lite orolig för. Så hoppas det fungerar.
Har bim 28 april, så en vecka kvar. :) känner dock ingenting just nu, känns som vanligt. Men man kan alltid hoppas!
När var det du skulle till läkaren och kolla äggblåsor? hur gammal är du? och har du barn sen tidigare?
Ja vill ja tvillingar med, men känns som man får va glad om man får en:)
Ska dit på fredag:)
Jag är 34 och har en dotter från tidigare förhållande. Henne fick jag på p-piller när jag va 19:)
Maken har en dotter med från tidigare. Om det inte blir något innan nov i år får vi ivf. Vi fick remiss men de sa att vi skulle försöka själv ett år efter ma:t innan ivf:/ blir lite sur på dem med tanke på att vinredan försökt i 2 år. Tiden tickar på och hoppas verkligen att vi lyckas nu med letrozolen.
Har du testat med äl test?
Tog ett idag cd 11. Aldrig haft så neg äl test. Vet inte om de är bra eller dåligt.
Men hört att de är ofta man inte känner något som de är en grav:) för pms uteblir:)