• IlonaSofia

Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?

Hej!

Jag undrar om det finns någon som ska börja med pergotime denna månaden?
    Jag ska börja min första enkelkur imorgon på dag 5. Är jättespänd och hoppas att det ska gå vägen.

Lite kort om mig: Är 27 år, har två barn med mitt ex; 6 och 3,5 år gamla. Har försökt i över 1 år med min nuvarande sambo. Har egen ägglossning, regelbunden mens, gjorde en äggledarspolning för ca 2 månader sen, allt såg fint ut. Men eftersom jag inte blivit gravid så fick jag pergotime som hjälper min ägglossning på traven.

Hur ser det ut för er?

Hoppas någon vill följas åt! :)

• Svar på tråden Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?
  • IlonaSofia

Är såå dålig på att skriva men blir också helt nere mellan äl och mens. Har bim på lördag men har inget hopp om att det tagit sig denna gång heller..

Grattis Seaflower! Vad härligt med ett plus!

Hur går det för er andra?

• Pulan

Förstår dig Ilonasofia! Blir också jättenere mellan äl och mens, denna eviga väntan.. Jag har också varit jättenere hela förra veckan. Hoppas att det tagit sig för dig och att du får ett plus på lördag :)

Jag har bim på torsdag men kunde inte vänta, så jag tog ett gravtest idag. Konstrollstrecket och ett svagt svagt streck syntes. Känns verkligen som att det kan ha lyckats för mig denna gång, men är lite orolig för det svaga strecket. Ska vänta tills torsdag och ta ett nytt då. Hoppas hoppas..

• frestelsen

Fick tydlig temphöjning idag så äl igår:) nu vet jag att letrozol gav mig äl iaf men nu kommer långa väntan på bim

• IlonaSofia
    Pulan skrev 2016-04-25 19:29:51 följande:

Förstår dig Ilonasofia! Blir också jättenere mellan äl och mens, denna eviga väntan.. Jag har också varit jättenere hela förra veckan. Hoppas att det tagit sig för dig och att du får ett plus på lördag :)

Jag har bim på torsdag men kunde inte vänta, så jag tog ett gravtest idag. Konstrollstrecket och ett svagt svagt streck syntes. Känns verkligen som att det kan ha lyckats för mig denna gång, men är lite orolig för det svaga strecket. Ska vänta tills torsdag och ta ett nytt då. Hoppas hoppas..

Ja, man blir ju lite fundersam, min läkare har inte hittat nåt fel, ALLTser bra ut så jag fattar inte varför det inte händer nåt. Beställde grav test idag för jag kan inte hålla mig.

Grattis till dig! Blir säkert starkare sen, ett svagt plus är också ett plus! :)
  • IlonaSofia
    frestelsen skrev 2016-04-25 19:39:32 följande:

Fick tydlig temphöjning idag så äl igår:) nu vet jag att letrozol gav mig äl iaf men nu kommer långa väntan på bim

Åh va härligt! Skönt att det funkar!

Jag känner alltid när jag har äl, känns som rejäl mensvärk och massa flytningar
  • frestelsen
    IlonaSofia skrev 2016-04-25 20:10:57 följande:

Åh va härligt! Skönt att det funkar!

Jag känner alltid när jag har äl, känns som rejäl mensvärk och massa flytningar

Ja brukar få äl flytningar typ 4 dagar innan o fram till äl. Men så som jag fick nu va galna äl smärtor o min temp brukar stiga stegvis efter äl, nu pang från 36,2 till 36,6:) tog bidrottninggele fram till äl med för att öka chansen extra:)
  • IlonaSofia

Fick min mens jävel idag, blir så fruktansvärt ledsen, besviken och frustrerad! Vad är felet?? Allting ser ju bra ut! Och jag har ätit Tre kurer! Fattar ingenting. Så nere nu. Vad blir nästa steg liksom? :(

• Längtar efter en bebis

Heej tjejer ska upptaretra lite , har inte vart inne på lönge , fick min efterlängtade mens förra månaden men tyvär börja jag inte med pergotime för var inte hemma pga ngt som hade hänt hos en släkting fick åka bort och va där hjälpa dom .... Så nu när jag får mens denna månad maj ska jag börja med dom första försöker alltså ... Hur gåre gör er ? ??

• klariis

hej!! 
    hut går det för alla? någon som plussat??
    jag har nästan glömt bort familjeliv, skönt faktiskt.. försökt sätta fokus på annat ! 

Svar på tråden Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?