Jag och min sambo har försökt och bli gravid under ca 6 mån tid,och jag hoppas att vi prickat rätt denna gång!
Hade ägglossning den 21/1 och fem dagar efter, måndagen den 25:e upptäckte jag att mitt vänstra bröst blivit lite knöligt och ömt och jag blev plötsligt väldigt trött på kvällen. Tisdagen den 26:e vaknade jag strax efter 6 på morgonen och var tvungen att dricka vatten och äta en banan, sen somnade jag igen och vaknade vid 09.00 och var dyblöt av svett!
Under dagen upptäckte jag att jag var öm i båda bröstvårtorna och senare fick jag en sådan "mensvärk" att det strålade ända ner i låren. Var överdrivet trött senare på kvällen.
Idag 28/1 har jag mått illa till och från och har väldans värk i svanken och haft molningar i livmodern sedan måndagen. Var nära på att springa till toaletten under eftermiddagen på jobbet då jag trodde jag skulle spy. var helt skakis av illamåendet :( Ska tillägga också att jag dricker vatten som om jag vore strandsatt i öknen!
Jag hoppas att jag är gravid, för jag har aldrig någonsin mått såhär tidigare (även då jag har svår PMS vissa månader).
BIM är om 6 dagar, tror ni jag vågar hoppas på att jag är gravid?