• Blomman94

vi som planerar första barnet!

Jag 22 år och sambon 24 år har äntligen bestämt oss för att påbörja bebisverkstaden!

Vi hoppas det blir en bebis innan 2016 slut.

Något mer ungt par som vill följas åt till det efterlängtade plusset? Är helt exalterad här hemma o kan inte vänta innan jag får shoppa små bebiskläder barnvagn och allt annat roligt!

• Svar på tråden vi som planerar första barnet!
  • tino01

Sen jag slutade med p-piller har jag haft extrem mensvärk. Alltså olidligt mycket.
    Imorgon är det dagen innan bim och jag har inga känningar alls. Brukar alltid ha lite småont innan..
    Tänkte att jag skulle testa mig imorgonbitti igen, kan inte låta bli ;)

• johannajw
    tino01 skrev 2016-01-19 23:06:12 följande:

Sen jag slutade med p-piller har jag haft extrem mensvärk. Alltså olidligt mycket.

Imorgon är det dagen innan bim och jag har inga känningar alls. Brukar alltid ha lite småont innan..

Tänkte att jag skulle testa mig imorgonbitti igen, kan inte låta bli ;)

Håller tummarna:D hur går de? Testat än??
  • tino01
    johannajw skrev 2016-01-20 08:01:14 följande:
    Håller tummarna:D hur går de? Testat än??
    Syns inget :(
  • Mi_1990

Är på äl+5 idag och har haft bruna flytningar i 4 dar. Även lite färskt blod vid endel toabesök som verkar ha slutat nu. Någon som vet om det är ett bra tecken eller ett dåligt tecken?

• AnaC

Jag fick ingen nidis men de är ju så olika..

Mi_1990 skrev 2016-01-20 09:41:56 följande:

Är på äl+5 idag och har haft bruna flytningar i 4 dar. Även lite färskt blod vid endel toabesök som verkar ha slutat nu. Någon som vet om det är ett bra tecken eller ett dåligt tecken?

Anna
  • Livetvänder

Jag ljuger inte om jag varit på toaletten 15 gånger idag. Inte sådär att jag varit kissnödig och sen kommer det två droppar, utan det är som att jag hade druckit litervis med coca-cola...
    Sex dagar kvar! :D

• Mi_1990
    Livetvänder skrev 2016-01-20 22:56:18 följande:

Jag ljuger inte om jag varit på toaletten 15 gånger idag. Inte sådär att jag varit kissnödig och sen kommer det två droppar, utan det är som att jag hade druckit litervis med coca-cola...

Sex dagar kvar! :D

Hoppas du har en liten krabbat i magen då:D när ska du testa?
  • Livetvänder
    Mi_1990 skrev 2016-01-21 07:53:26 följande:
    Hoppas du har en liten krabbat i magen då:D när ska du testa?
    Jag väntar nog iaf till BIM eller dagen efter :D
  • johannajw
    tino01 skrev 2016-01-21 09:21:17 följande:

Bim idag, känner ingenting.. Tror bara min mens är sen :(

Skickar kramar till dig! Min mens har försvunnit helt också.. Snart är de vår tur :)
Svar på tråden vi som planerar första barnet!